וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אנטבי תורגל כבלם, חרסיסיץ' במקום סאשה

המגן עשוי לפתוח לצד איליץ' במקום דגני המורחק. סאשה מוצהב. שחקן לקראת ק"ש: "הם בכושר טוב, יהיה מאוד קשה"

one

בהפועל תל אביב מנסים לשים את ההפסד למכבי חיפה מאוחר בידיעה ברורה שניצחון בשבת (15:30) על עירוני קרית שמונה יבטיח את המקום בפלייאוף העליון ויחזיר את הקבוצה למאבק על הכרטיס לאירופה. עם זאת, המאמן רן בן שמעון ייאלץ להתמודד מול קבוצתו לשעבר ללא בלם טבעי על המגרש בהיעדרו של אוראל דגני. בנוסף, לוקאס סאשה ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

היום בן שמעון תרגל את יגאל אנטבי הוותיק במרכז ההגנה, לצידו של ברנקו איליץ', כשאת מקומו של סאשה תפס בריאן חרסיסיץ'. גם בעמדת המגן הימני עשוי להתבצע שינוי, שם ליאור לוי יחזור על חשבונות של אברהם צ'קול אם הוא יהיה כשיר ל-90 דקות. בכל מקרה, בן שמעון יחליט בנוגע לעמדה הזו רק מחר באימון המסכם.

אתמול בן שמעון אמר לשחקנים ש"מי שירים ידיים פשוט לא יהיה פה" ונראה שהמסר שלו לקראת שלושת המשחקים האחרונים בעונה הסדירה עבר. הפועל תל אביב תשחק נגד עירוני קרית שמונה ובשני המחזורים הבאים תתארח אצל מ.ס אשדוד ותארח את מכבי תל אביב.

"גם ככה יש לנו לא מעט בעיות בהגנה, אז בלי דגני זה יהיה עוד יותר קשה", אמר אחד מהשחקנים היום, "אנחנו מקווים שיגאל יתרום מהניסיון שלו. קרית שמונה נמצאת בתקופה טובה מאוד ויהיה סופר קשה לעצור אותה. יש תחושה שאנחנו באים עם הגב לקיר כי הפסד יסבך אותנו ממש".

בריאן חרסיסיץ' הפועל תל אביב מול איסמעיל ריאן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
יתופקד לצד אבוטבול. חרסיסיץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully