וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שיא ניצחונות לבאיירן מינכן, שער עצמי אומלל לטר סטגן

האלופה השיגה ניצחון 15 ברציפות עם 1:5 על שאלקה (שלושער לרובן), דורטמונד הביסה 0:3 את נירנברג, לברקוזן הפסידה

דויד אלאבה שחקן באיירן מינכן חוגג עם מריו גצה. Alexander Hassenstein, GettyImages
שיא ניצחונות, בדרך לאליפות קלילה. אלאבה חוגג עם גצה/GettyImages, Alexander Hassenstein

המחזור ה-23 בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך ביום שישי עם 0:0 בין הרטה ברלין לפרייבורג, והיום (שבת) נמשך עם עלייתה של דורטמונד למקום השני בזכות 0:3 קליל על נירנברג. לברקוזן פינתה את הסגנות לטובת דורטמונד אחרי הפסד ביתי 1:0 למיינץ, בעוד על הרגע הקומי של היום חתום מארק אנדרה טר סטגן, שוערה העתידי של ברצלונה, שרשם לחובתו שער עצמי אומלל ב-1:1 של בורוסיה מנשנגלדבאך מול בראונשוויג. אבל עם כל הכבוד לדורטמונד ולברקוזן, ההצגה של המחזור הייתה שייכת שוב לבאיירן מינכן ששברה שיא בונדסליגה עם ניצחון 15 ברציפות, 1:5 ביתי על שאלקה האומללה.

באיירן מינכן - שאלקה 1:5

רק ביום רביעי ספגה שאלקה תבוסה ביתית 6:1 לריאל מדריד. הדבר האחרון שהיא הייתה צריכה זה מפגש מול המכונה של פפ גווארדיולה ששברה את שיא הבונדסליגה עם ניצחון ליגה 15 ברציפות. הבווארים פתחו בבליץ וכבשו רביעייה תוך 28 דקות, הרביעייה השנייה הכי מהירה שכובשת קבוצה בבונדסליגה מאז שאותה באיירן עשתה זאת מול דורטמונד ב-2008 תוך 23 דקות. דויד אלאבה החל את החגיגה כבר בדקה השלישית בבעיטה חופשית שפגעה בחומה וחדרה לרשת. מריו מנדז'וקיץ' בישל לאריאן רובן את השני אחרי רבע שעה וכבש בעצמו את השלישי בדקה ה-24 בנגיחה אחרי בישול של אלאבה מצד שמאל.

רובן השלים צמד ואת הרביעי של באיירן בדקה ה-28 אחרי שקיבל כדור עומק מגצה ומקרוב הקשית מעל רלף פרמן האומלל שהוציא כדור עשירי מהרשת בשלושה ימים. ראפיניה עזר לשאלקה עם שער עצמי בדקה ה-64, אבל בדקה ה-77 הורחק פאפאדופולוס בלם שאלקה אחרי הכשלה על מנדז'וקיץ' ברחבה ורובן השלים שלושער מהנקודה הלבנה. באיירן פתחה פער עצום של 20 נקודות בפסגה בעקבות הניצחון הזה, שאלקה עדיין רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום השני.

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן כובש. Alexander Hassenstein, GettyImages
חזר לעניינים עם שלושער. רובן כובש את הראשון/GettyImages, Alexander Hassenstein

דורטמונד - נירנברג 0:3

אחרי שבוע שכלל הופעת רעה נגד המבורג (3:0) והופעה פנטסטית בחוץ נגד זניט סט. פטרסבורג (2:4), דורטמונד טיילה בבית, השיגה שלוש נקודות וחזרה למקום השני. מאטס הומלס התאושש מפציעה וחזר למרכז ההגנה, כשפייר אמריק אובמיאנג פתח במקום מרקו רויס שלא נכלל בסגל. נירנברג, שניצחה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים וקיוותה להדהים בסינגל אידונה פארק לראשונה מאז 1990, עמדה במכבש שהפעילה עליה דורטמונד במחצית הראשונה וגם כמעט עקצה בדקה ה-29, אבל הכדור של תומאש פקהארט הצ'כי נעצר בקורה. דורטמונד שברה את הקרח דווקא בזכות הומלס, שהיה על הריבאונד בדקה ה-51 וכבש שער בכורה העונה אחרי כדור חופשי והחטאה אחת של רוברט לבנדובסקי. היה זה שער 17 העונה של המארחים כתוצאה ממצב נייח - יותר מכל קבוצה אחרת בבונדסליגה. רוברט לבנדובסקי הגדיל בדקה ה-64, כשקיבל כדור מהנריך מחיטריאן וירה מקצה הרחבה את שערו ה-15 העונה בליגה, בעוד מחיטריאן עצמו סגר עניין שבע דקות לסיום אחרי אסיסט של יונאס הופמן המחליף.

מרסל שמלצר שחקן דורטמונד מול הירושי קיוטאקה שחקן נירנברג. Lars Baron, GettyImages
מחצית ראשונה מאופסת, בשנייה התפוצצות. מרסל שמלצר מול הירושי קיוטאקה/GettyImages, Lars Baron

באייר לברקוזן - מיינץ 1:0

הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות ללברקוזן, שהשבוע כבר לא תישאר במקום השני. מיינץ העיקשת, שהפסידה רק פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים, רצתה לסגור חשבון על התבוסה הביתית 4:1 שהנחילה לה לברקוזן בסיבוב הראשון וגם השיגה את מטרתה. אריק מקסים צ'ופו-מוטינג, החלוץ הקמרוני של מיינץ, הבקיע שער יפהפה בעקב אחרי כדור הרוחב של סטפן בל בדקה ה-37 וחגג את השביעי שלו העונה. לברקוזן לחצה וגם שטפן קיסלינג נכנס כמחליף, לראשונה זה יותר משבע שנים, אך לא הצליח להביא לשוויון.

שחקני מיינץ חוגגים. Alex Grimm, GettyImages
הוריד את לברקוזן מהמקום השני. אריק מקסים צ'ופו מוטינג עם החברים/GettyImages, Alex Grimm

בראונשוויג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

מארק אנדרה טר סטגן עבר השבוע את הבדיקות הרפואיות בברצלונה, אבל לא בטוח שאוהדיה ישמחו לגלות מה קרה לרכש המיועד שלהם הערב, במשחק בו שני השוערים רשמו לחובתם שערים עצמיים. השוער הגרמני הצעיר היה חתום על השער המביך מביניהם, שעלה לקבוצתו באיבוד נקודות מול נועלת הטבלה. מנשנגלדבאך עלתה ליתרון בדקה ה-24, כשכדור קרן של רפאל פגע בברך של השוער הגרמני-אירני דניאל דבארי וחדר פנימה. למרות זאת, בראונשוויג השיגה תיקו הודות לטר סטגן, שבדקה ה-52 ניסה לעצור עם הרגל כדור שהחזיר לו פיליפ דמס, אך למעשה מנע ממנו לצאת והסיט אותו לתוך הרשת שלו. לוויקטור ואלדס זה לא היה קורה.

הרטה ברלין - פרייבורג 0:0

ורדר ברמן - המבורג 0:1
לוורדר ברמן: זלטקו יונוזוביץ' (19)

אוגסבורג - האנובר 1:1
לאוגסבורג: רגנאר קלבאן (55). להאנובר: מאמה בירם דיוף (21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully