וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר הירש צפוי לסגור בשבוע הבא

27.2.2014 / 16:32

הירוקים הגישו הצעה רשמית להפועל חיפה והחלוץ צפוי להפוך לרכש הראשון לעונה הבאה. גורם: ”מאמינים שהעסקה תושלם”

one

צפו בראיון של סארי פלאח לאתר הרשמי של מכבי חיפה

החלוץ שחר הירש צפוי לחתום בשבוע הבא במכבי חיפה ולהיות הרכש הראשון שלה לעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, כפי שפורסם השבוע בוואלה! ספורט, מכבי חיפה עקבה אחרי השחקן, שהוצע למועדון על ידי סוכנו גלעד קצב. הבוקר הגישה הקבוצה הצעה רשמית לבעלי הפועל חיפה, יואב כץ, שמעוניין למכור את השחקן. גורם במכבי חיפה אישר היום: "הגשנו הצעה רשמית, אנחנו מעוניינים בשחקן ומאמינים שבקרוב מאוד העסקה תושלם". ככל הידוע, הפועל חיפה דורשת 800 אלף שקל תמורת הירש.

החלוץ בן ה-21 גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, אך ערך רק שתי הופעות בקבוצה הבוגרת במסגרת גביע הטוטו. בקיץ הושאל להפועל עפולה וכבש במדיה עד כה 14 שערים בליגה וגביע המדינה. במהלך חודש ינואר קיבל הירש הצעות ממספר רב של קבוצות בליגת העל, אך הפועל חיפה סירבה לכולן.

שחר הירש שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
חוצה את הכביש. הירש/מגד גוזני

"אני שמח שחזרתי לשחק. אין כמו התחושה הזו, במיוחד שזה קורה במכבי חיפה שהיא הבית שלי. עברתי פציעה קשה מאוד שהשביתה אותי כמעט שנה. עבדתי קשה בשיקום על מנת לחזור. אריק האמין בי, ואני בעצמי", אמר בלם מכבי חיפה סארי פלאח, שהפך העונה לשחקן ברכב, בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה.

פלאח התייחס גם לניצחון ביום שני האחרון על הפועל תל אביב כשאמר: "גילינו הרבה אופי במשחק הזה. לא היה משחק כדורגל גדול אבל היה משחק של נחישות. ידענו מה החשיבות של המשחק ועלינו במטרה אחת - לנצח. באנו מוכנים למשחק הזה ואני חושב שמגיעה מילה טובה לקהל שידע מאיתנו אכזבות ובא ומילא את האצטדיון ועודד אותנו. הקהל מאמין בנו וזה כיף מאוד לראות את מכבי חיפה מנצחת, במיוחד את הפועל לאור היריבות בין שני המועדונים".

עאהד הזאם שחקן הפועל חיפה (משמאל) מול סארי פלאח שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לא היה משחק כדורגל גדול אבל היה משחק של נחישות. ידענו מה החשיבות של המשחק ועלינו במטרה אחת - לנצח". סארי פלאח/אדריאן הרבשטיין

לסיום התייחס פלאח למשחק בשבת הקרובה נגד הפועל עכו: "בבית שלה, עכו היא קבוצה קשה מאוד שיכולה לנצח כל אחת, אבל אנחנו לאחר הניצחון ועם הביטחון צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו ולנצח את המשחק הזה". מהמשחק ייעדרו יניב קטן הפצוע ואלון תורג'מן המוצהב.

לידיעה הראשונית: הירש מועמד למכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully