וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון מנע את פיטורי מנהל הנבחרת שצוצינסקי

27.2.2014 / 8:54

יו"ר ההתאחדות הבהיר לגוטמן, ששקל רה-ארגון: לא מדובר במשרת אמון. גורם בהתאחדות על בניון: "לוזון לא כפה דבר"

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

"אבי לוזון לא כפה את דעתו על אף אחד. הוא הסביר לגוטמן מדוע בניון צריך להיות בנבחרת, ומרגע שסירב, הוא לא עסק יותר בנושא. זכותו של היו"ר להשמיע את דעתו. העובדה שגוטמן מינה אנשים בחשאי בלי להתייעץ מלמדת כנראה על חוסר אמון", כך אמר גורם בכיר בהתאחדות אמש בעקבות הידיעה בוואלה! ספורט לפיה גוטמן סירב לבקשת יו"ר ההתאחדות לזמן את קשר ק.פ.ר והקפטן יוסי בניון לסגל הנבחרת.

מאחורי הקלעים על ההתנהלות של אלי גוטמן

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"העובדה שגוטמן מינה אנשים בחשאי בלי להתייעץ מלמדת כנראה על חוסר אמון". אלי גוטמן/ברני ארדוב

גוטמן, כזכור, אישר אתמול כי לוזון פנה אליו וביקש לצרף את הקשר לסגל, אך הוא סירב. אלא שכעת מתברר כי לוזון הוא גם זה שהטיל וטו על האפשרות שמנהל הנבחרת ישראל שצוצינסקי יעזוב את תפקידו, אפשרות שנלקחה בחשבון על ידי המאמן הלאומי. לדברי אותם גורמים לוזון לא אהב את הניסיון של גוטמן לפטר עובדים "שאין בסמכותו לפטרם", כהגדרתו. בהתאחדות הסבירו כי הופסקה עבודתה של דוברת ההתאחדות מיכל גרונדלנד משום שמדובר ב"משרת אמון", ואילו שצוצינסקי "עובד קרוב לעשרים שנה בהתאחדות, נחשב למנהל מסור ומקובל מאוד בהתאחדויות באירופה". בהתאחדות טענו כי גוטמן שקל לעשות שינוי גם בצוות הרפואי, כשעתידו של הרופא ד"ר מרק רוסנובסקי היה על הפרק.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
אבי לוזון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
לא אהב את ההתנהלות. אבי לוזון/קובי אליהו

עניין בניון עורר אתמול לא מעט תגובות בקרב שחקני הנבחרת וגורמים בהתאחדות, ובעיקר את דמאיו שהעביר מסר ללוזון בעקבות כוונת גוטמן לשוחח עם אבוקסיס על מועמדותו לתפקיד העוזר לקראת חודש מאי. דמאיו הודיע ללוזון כי אבוקסיס לא משוחרר גם במאי וכי הוא חתום במועדון גם לעונה הבאה. גוטמן, שאישר אתמול כי פנה לאבוקסיס ולא ישירות לדמאיו, מתעקש לצרף את אבוקסיס כעוזרו ללא קשר לאריק בנאדו. בהתאחדות אמרו אתמול: "גוטמן יכול למנות גם חמישה עוזרים. הם מקבלים שכר שעתי, לא תהיה בעיה לממן את זה. הכול זו שאלה של דרך. הוא היה צריך לעשות דברים בצורה חכמה יותר".

בנושא אחר: שחקני נבחרת ישראל תומכים במועמדותו של אליניב ברדה לתפקיד אחד הקפטנים של נבחרת ישראל. כפי שפורסם בתחילת השבוע בוואלה! ספורט, גוטמן שוקל למנות את החלוץ לתפקיד אחד הקפטנים, כנראה לצדו של ביברס נאתכו. המסר הזה הועבר גם למאמן עצמו, שהבטיח להודיע עוד השבוע מי יהיה הקפטן הבא של הנבחרת.

הנבחרת תתכנס ביום שני ותקיים שני אימונים בבית הנבחרות בשפיים ואימון נוסף מסכם באצטדיון בנתניה בו יתקיים המשחק ביום רביעי בשעה 19:30.

משמאל: ד"ר מרק רוסנובסקי, ישראל שצ'וצ'ינסקי, נבחרת ישראל. קובי אליהו
"שצוצינסקי "עובד קרוב לעשרים שנה בהתאחדות, נחשב למנהל מסור ומקובל מאוד בהתאחדויות באירופה". שצוצינסקי ורוסנובסקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully