וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אנתוני מארשל חתם עד סיום העונה

26.2.2014 / 18:15

הגארד האמריקאי (23, 1.90), בוגר אוניברסיטת UNLV, שוחרר מאוקראינה וצפוי להחליף את קאונסיל. צפו במקבץ מביצועיו

שחקן מכללת UNLV אנתוני מארשל. GettyImages
צפוי לערוך את הבכורה שלו במשחק החשוב של האדומים נגד מכבי חיפה. מארשל/GettyImages

אחרי חודשים של שמועות וספוקלציות, הפועל תל אביב החתימה היום (רביעי) זר החדש: הגארד האמריקאי אנתוני מארשל, שיצטרף עד לסיום העונה. השחקן, ששוחרר משורות ז'פורוז'ייה האוקראינית, צפוי לנחות הלילה בישראל, ולערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק החשוב של האדומים נגד מכבי חיפה. מי שצפוי לשלם את המחיר הוא וינסנט קאונסיל, שנמצא בסכנת שחרור מזה חודשים ארוכים.

מארשל (23, 1.90) הוא יליד לאס וגאס שסיים את אוניברסיטת לאס וגאס שבנבאדה בשנת 2013. במהלך לימודיו במכללה שיתף פעולה עם הפורוורד הישראלי קארם משעור. עונתו הטובה ביותר במכללה הייתה השלישית אז רשם 12.2 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונתו האחרונה ירד בנקודות אך עלה באסיסטים כשרשם 10.3 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים בממוצע למשחק.

לאחר שסיים את לימדיו ב-UNLV נבחן בטורניר הקדם דראפט בפורטסמות', ולאחר שלא נבחר בדראפט שיחק במדי מיאמי היט בליגת הקיץ בלאס וגאס ורשם 3.6 נקודות, 1.4 ריבאונדים ואסיסט בממוצע למשחק. בחודש ספטמבר חתם בשורות ז'פורורז'ייה האוקראינית ורשם ב-15 משחקים 16.4 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים בממוצע למשחק.

צפו במקבץ ביצועים של מארשל מהקולג'

ומליגת קיץ חובבנית

והנה דאנק לא רע בכלל נגד UNC

כאמור, ביום ראשון תתמודד הפועל תל אביב נגד מכבי חיפה ברוממה, כשכדי לעמוד במטרת הקבוצה, להיכנס לארבעת הראשונים, היא תצטרך לנצח את הירוקים, או לקוות שעירוני נס ציונה תפסיד לבני הרצליה. אם הסיטואציה הזאת לא תתממש, הפועל לא תהיה תלויה בעצמה במחזור האחרון. מי שצפוי לחזור לסגל הוא יותם שירן, שבדיקות ה-MRI וה-CT שערכו לו יצאו תקינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully