וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "כשיחלו השיחות, אתייחס לעתידי בקבוצה"

26.2.2014 / 11:59

מאמן הפועל ב"ש מתכונן למכבי פ"ת: "אנחנו קבוצה שיודעת להגיב". מסתמן: למאמן יוצע חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת

one

"אנחנו צריכים לשמור על המקום השני כי אסור לנו לאבד יותר מדי נקודות. היום יש הרבה קבוצות טובות וחזקות שהם בעלי עניין כמו מכבי חיפה, קריית שמונה והפועל תל אביב. אני רוצה שנשמור על הפער שלנו. אנחנו וצריכים להיות חזקים יותר ומאוזנים יותר". כך אמר מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי במסיבת העיתונאים השבועית שנערכה הבוקר (רביעי) לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה (שבת, 17:45). "אנחנו לא צריכים לדבר על מכבי תל אביב", הוסיף המאמן. "אני מברך על כך שהמועדון שלנו שמח ויכולים לראות שחקני בית. אני גם מברך את מאור על החזרה שלו לנבחרת".

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
רוצה קבוצה חזקה ומאוזנת יותר. אלישע לוי/דייב בוימוביץ'

בוזגלו שישב לצדו אמר: "זה כיף גדול לחזור ולייצג את המדינה אחרי פציעה קשה. ייצגתי בעבר את כל הנבחרות ובתוך הזימון הזה יש לזה חלק גדול מאוד למועדון". לוי התייחס ליריבה בשבת ואמר: "אין משחק פשוט עבורנו. מכבי פתח תקוה עשו ניצחון יפה מאוד בסכנין, אנחנו ניצחנו ברמת השרון. יש לנו קבוצה מגוונת, אנחנו יכולים להבקיע לא רק במצבים נייחים, אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו קבוצה שיודעת להגיב, וזה מאפיין קבוצות חזקות". לוי התייחס לעתידו בבאר שבע, וגם לידיעה לפיה המועדון יציע לו הארכת חוזה בקרוב: "כשיתחילו השיחות בנוגע לעתידי בקבוצה אוכל להתייחס". ההערכה כרגע מדברת על חוזה לשנתיים, עם אופציה להארכת החוזה בתום העונה הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאור בוזגלו, הפועל באר שבע. קובי אליהו
"כיף גדול לחזור ולייצג את המדינה אחרי פציעה קשה". בוזגלו/קובי אליהו

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בבאר שבע החליטו לדון עם וויליאם סוארס בהארכת החוזה שהוצעה לו לשנתיים וחצי רק בתום העונה. סוארס, כזכור, ביקש להתייעץ עם משפחתו בשל החשש שלהם מהמצב הביטחוני בדרום. גם המגעים עם גליינור פלט יימשכו. אם השניים יישארו, ההערכה היא שבאר שבע תצרף זר אחד לכל היותר. מהאימון היום ייעדרו לוטם זינו ובן אלגרבלי, שזומנו לנבחרת הצעירה.

שחקן הפועל באר שבע, וויליאם סוארס. טל לוי
יתייעץ עם המפחה לגבי המשך הדרך. סוארס/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully