וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "יש לנו כלים להבקיע שער חוץ שישנה את התמונה"

אופטימיות בקרב האלופה לקראת באזל (ה', 20:00, ע' 9 ו-ספ'1 HD). מיטרוביץ' עשוי להחליף את גרסיה המורחק, ולשחק לצד טיבי

רענן ברנובסקי

במכבי תל אביב מרגישים הבוקר (רביעי) שרגע האמת של הקבוצה הולך ומתקרב, לקראת משחק הגומלין נגד באזל, שייערך מחר (ה', 20:00, ערוץ 9, ספורט 1 ו-HD) במסגרת שלב הנוקאאוט של 32 הגדולות בליגה האירופית. הצהובים הגיעו אמש בטיסה ישירה לציריך שבשוויץ ומשם עשתה הקבוצה את דרכה באוטובוס למלון בו היא מתאכסנת בבאזל. מנהל הקבוצה בני טבק, שהגיע לבאזל יומיים קודם לכן, כדי להכין את הכול לקראת הגעת הקבוצה, קיבל את פני השחקנים בשדה התעופה ואחרי שהושלמו כל הסידורים המנהלתיים ונעשתה בדיקה שכל הציוד הגיע בשלום, נסעה הקבוצה לבית המלון.

עומרי אלטמן, גל אלברמן, דור מיכה שחקני מכבי תל אביב בטיסה. רענן ברנובסקי, מערכת וואלה! NEWS
יחייכו גם בדרך חזרה?/מערכת וואלה! NEWS, רענן ברנובסקי

מזג אויר קר מלווה בגשם קליל קידם הבוקר את פני השחקנים, שקיבלו מספר שעות חופשיות להליכה רגלית באזור הסמוך למלון. אחרי ארוחת הצהריים ומנוחה נוספת תצא הקבוצה לאימון הטקטי המסכם שיערך הערב באצטדיון סנט יאקוב פארק, בו גם יתקיים המשחק מחר. הקבוצה הגיעה לבאזל בסגל מלא, כולל הבלם הספרדי קרלוס גרסיה שלא יוכל לשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. אחת ההתלבטויות הגדולות של המאמן פאולו סוזה היא בנוגע לאיוש חוליית ההגנה, כאשר האפשרויות הן רבות ומגוונות. האופציה הכי סבירה בשלב זה, היא שמכבי תל אביב תשחק במערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר שרן ייני ימשיך לשחק כמגן ימני וניקולה מיטרוביץ' שמשחק קשר בדרך כלל, ימלא את מקומו של גרסיה המורחק, לצדו של איתן טיבי במרכז ההגנה. רמי מרבאל ועומרי בן הרוש מתחרים על העמדה השמאלית בחלק האחורי, אולם גם יואב זיו נמצא בתמונת ההרכב. בחלק הקדמי נראה כי דור מיכה וברק יצחקי שלא פתחו נגד הפועל חיפה בליגה ביום ראשון האחרון, יקבלו את חולצת ההרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ' מול שחקן באזל טאולנט ג'אקה. ברני ארדוב
סוזה עדיין מתלבט לגבי שחקני ההגנה. מיטרוביץ'/ברני ארדוב

עם נחיתתה של הקבוצה אמש בציריך, התבשרו השחקנים על מינויו של מאמן הכושר הספרדי של הקבוצה נאצ'ו טורנו, לתפקיד המכובד של מאמן הכושר החדש בנבחרת ישראל. מרבית השחקנים לא ידעו על כך וקיבלו את הדבר בהפתעה גמורה, כאשר החלו להגיע ההודעות והעדכונים מהארץ מיד ברגע היציאה מהמטוס. במכבי מסרבים בשלב זה להגיב למינוי, בשל הרצון להתרכז כעת במשחק החשוב מחר נגד באזל, אולם שחקנים בקבוצה פרגנו מאוד למאמן הכושר הספרדי שלהם ואחד מהם אמר: "מגיע לנאצ'ו לקבל את התפקיד. הוא מקצוען אמיתי ואין ספק שהוא ישדרג את הנבחרת בכל הקשור לעניין הכושר הגופני. הוא יביא איתו הרבה ידע ואם זה עובד כל כך טוב במכבי, אין סיבה שזה לא יעבוד בנבחרת". אגב בעקבות פרסום סגל הנבחרת מתברר כי לשחקני הקבוצה שזומנו למשחק נגד סלובקיה, מצפים שבועיים עמוסים ביותר של משחקים ואימונים וזאת בנוסף למשימות הקבוצתיות בתוכן המשחק נגד באזל וצמד משחקי הליגה נגד הפועל רעננה ובית"ר ירושלים.

באשר למשחק עצמו, התחושות בקרב השחקנים שהמשימה בהחלט אפשרית ושהתיקו הביתי המאופס במשחק הראשון, משאיר סיכוי לעשות תוצאה טובה בגומלין ולהפתיע את השוויצרים. "ברור שהפעם באזל תעלה בהרכב הכי חזק שלה", אמר גורם בקבוצה. "מצד שני הם יודעים שהם חייבים לנצח ולכן הם לא ישחקו במערך הגנתי כמו בתל אביב. יש לנו את הכלים להבקיע שער חוץ יקר שיכול לשנות את כל התמונה".

קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב הודיעה כי כשירות לאוהדיה, החליטה, בשיתוף עם צ'רלטון, להקרין מחר על מסכי ענק בהיכל נוקיה את משחק הכדורגל המכריע בין מכבי תל אביב לבאזל. כניסת הקהל להיכל תוקדם ותתאפשר כבר ב-19:30. משחק היורוליג בין מכבי ת"א לגלאטסראיי יחל בשעה 21:45.

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הם לא ישחקו במערך הגנתי כמו בתל אביב"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully