וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 171 משחקים ללא ניצחון, טאנסטול טאון חגגה

הקבוצה הכי גרועה באנגליה וכנראה בעולם ניצחה 1:2 את בטלי ורשמה ניצחון ראשון מאז 2007. המאמן: "אנחנו באקסטזה"

שחקני קבוצת טאנסטון טאון. האתר הרשמי של טאנסטון טאון, אתר רשמי
"סוף סוף ניצחון". שחקני טאנסטון טאון אחרי הניצחון ההיסטורי על בטלי/אתר רשמי, האתר הרשמי של טאנסטון טאון

יותר משש שנים וחצי קבוצת טאנסטול טאון חיכתה לרגע הזה, אחרי שב-171 משחקים היא ירדה מכר הדשא מנוצחת, ושחקניה הפכו עם הזמן לסוג של בדיחה אנגלית. בשבת הכישוף הוסר, ההשראה והמזל נגעו בשחקני הקבוצה הצנועה מהליגה השנייה של מחוז סטפורדשייר שבאנגליה, ושחקניה סוף סוף קטעו את הרצף המביך. שחקני קבוצת הכדורגל הגרועה בעולם חגגו. "היום ניצחנו לראשונה העונה וזה היה הניצחון הראשון שלנו מאז ספטמבר 2007", נכתב באתר הקבוצה, אחרי שטאנסטון טאון גברה בביתה 1:2 על בטלי. "סוף סוף ניצחון", נכתב.

רק כדי להדגיש עד כמה טאנסטול טאון אומללה, הרצף כלל 143 הפסדים רצופים עד שהקבוצה רשמה תיקו 1:1 נגד וויטינגטון לפני קצת יותר משנה, בינואר 2013. "אנחנו באקסטזה, כל העבודה הקשה השתלמה", אמר המאמן ג'ורג' דיי ל-BBC. אגב, טאנסטון טאון הייתה בכורתות גם ב-2011, אך לא בשל רצף הפסדיה אלא בשל גילם המבוגר של שחקניה. בעונת 2010/11 היא הובסה פעמיים 19:0, כשהגיל המשותף של שחקני ההגנה והשוער של הקבוצה עמד על כ-300 שנה. "היום יש רק שחקן או שניים שעוברים את גיל 40", אמרו בקבוצה, "עד העונה שעברה היינו קבוצה של שחקנים מבוגרים. יחס השערים שלנו תמיד עמד על מינוס 170 או מינוס 200, אבל בשנה שעברה השתפרנו והוא היה מינוס 70".

בדקה ה-28 טאנסטון טאון עלתה ל-0:1 כששחקנה דן דווייס הבקיע בבעיטה מחוץ לרחבה. בדקה ה-57 אדם רוז הוכשל ברחבה, בעט את הפנדל פנימה והעלה את טאנסטון טאון ל-0:2, ובקבוצה כבר הריחו את ההיסטוריה. אולם לפני שחגגו ניצחון עוד עברו עליהם מספר רגעים של חרדה כשבטלי צימקה ל-2:1 בדקה ה-72 והניצחון היה בסכנה. "השופט הוסיף 8 דקות מעבר לזמן החוקי ואלה היו 8 הדקות הארוכות בחיינו", נכתב באתר המועדון, "אבל ניצחנו, יש לנו ניצחון ראשון אחרי 171 משחקים. תוצאה סופית: 1:2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully