וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA שוקלים להוסיף זריקה ל-4 נקודות?

רוד ת'ורן, נשיא הגוף המקצועי, לא שלל את הרעיון המהפכני אבל בהנהלת הליגה מיהרו להכחיש: "ESPN ניפחו את הסיפור"

קווין דוראנט, אוקלוהומה סיטי ת'אנדר. AP
זה יהיה האתגר החדש שלו? קווין דוראנט/AP

"דייויד בלו, ל-4!". כל מי שעוקב אחרי כדורסל בישראל מכיר בוודאי את הקריאה הידועה של שדר הכדורסל ניב רסקין, שמתארת זריקה מעמדה רחוקה במיוחד. אלא שבקרוב, כך על פי דיווחים בארצות הברית, זה עשוי להפוך לתרחיש נורמלי לחלוטין ב-NBA. נשיא הגוף המקצועי של הליגה הטובה בעולם, רוד ת'ורן, התראיין היום (שלישי) לרשת ESPN וסיפר כי הליגה שוקלת ברצינות להוסיף קו נוסף במגרש שקליעה ממנו תקנה לקבוצה הקולעת 4 נקודות.

"יש כמה שחקנים בליגה שמסוגלים לקלוע באופן עקבי מטווח רחוק יותר מקו השלוש", אמר. ת'ורן, ששימש כנשיא ניו ג'רזי נטס בעשור הקודם, זוכר כיצד וינס קרטר, שחקן הנטס בזמנו, היה קולע בקלות זריקות במרחק חצי מטר מקו השלוש במהלך אימונים. "אני זוכר שוינס היה קולע באימונים ממרחקים רחוקים מאוד. בזמנו, הוא היה יכול לזרוק גם מהמושבים של הקהל ולקלוע חצי מהזריקות שלו".

האפשרות להוסיף קו ל-4 נקודות הועלתה כבר ב-2010, אז דנו בליגה האם כדאי להוסיף אותו לעונת המשחקים 2011-2012. האפשרות ירדה מהפרק אחרי זמן מה, בעקבות התנגדות מוחלטת מכיוון השחקנים. האם הפעם המהלך המסקרן הזה יקרום עור וגידים?

ב-NBA מיהרו להכחיש את הדברים, ודובר הליגה טען ש-ESPN עשו סיפור גדול מספקולציה קטנה. "אף אחד בליגה לא ערך שיחות רציניות בנושא", אמר הדובר, "מספר אנשים השתעשעו ברעיון, ו-ESPN בחרו לנפח סיפור שלא קיים".

שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו מול שחקן הפועל אילת טרנס רודריק. ברני ארדוב
בקרוב יהפוך למציאות? בלו זורק ל-4/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully