וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הזקן הארוך מפריע לג'יימס הארדן?

שיער הפנים של כוכב יוסטון, שהפך לסמל המסחרי שלו, מקשה עליו: "רוב מה שאני שותה נדבק לשם". פרקינס בחוץ לחודש וחצי

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. רויטרס
באמת לא פשוט. הארדן והזקן/רויטרס

חשבתם שקל לחיות עם הזקן של ג'יימס הארדן? אז זהו, שלא ממש. מאז החל לגדל כוכב יוסטון רוקטס את הזקן שלו, הוא הפך לסימן ההיכר הבולט ביותר שלו, והזקן שמעטר את פרצופו כיכב לא מעט קמפיינים ופרסומות. אך לסמל המסחרי הזה, מסתבר, יש גם מחיר יומיומי. במיוחד כשהארדן נאלץ לשתות או לאכול מבלי לגעת בזקן הארוך שלו.

"רוב מה שאני שותה נתקע בדרך כלל בזקן שלי", הארדן סיפר ל-USA TODAY. "הוא מקבל את כל השאריות. הייתי אומר שבסך הכל 5% מהשתייה שאני צורך מגיעה לזקן שלי", התבדח.

הארדן סיפר באותו ריאיון על שיתוף הפעולה המוצלח עם דוויט הווארד, שהגיע העונה מאל איי. "הוא מביא הרגשה התרגשות לקבוצה שלנו. הוא מאוד מוכשר, הוא עוזר לחברים האחרים בקבוצה ועושה עבודה נהדרת בלחלוק איתי את נטל המנהיגות".

קנדריק פרקינס שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
מושבת. פרקינס/AP

* קנדריק פרקינס, סנטר אוקלהומה סיטי, נפצע במפשעה וייעדר למשך שישה שבועות לפחות, כך הודיעו הת'אנדר. פרקינס נפצע במהלך משחק ההפסד למיאמי וכעת התברר כי הוא סובל מפציעה קשה מכפי שחשבו. סטיבן אדאמס, שתפס את מקומו של פרקינס במשחק מול הקליפרס אתמול, עשוי להיות זה שיקודם לחמישייה של חשבונו. פרקינס מעמיד העונה ממוצעים מאכזבים של 3.4 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully