וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו התקדמה למקום השביעי אחרי 2:3 על לוריין

סבה, דיאבטה והוארו כבשו במשחק ההשלמה לזכות המארחים, שרחוקים רק שש נקודות מהמקום השלישי. דיאלו וקונה צימקו

שייק דיאבטה שחקן בורדו. GettyImages
השתווה לזינדין זידאן. שייק דיאבטה/GettyImages

בורדו הצטרפה הערב (שלישי) למאבק על הכרטיסים לאירופה ואפילו על המקום השלישי המוליך לליגת האלופות, לאחר שניצחה במגרשה הביתי 2:3 את לוריין במשחק השלמה מהמחזור ה-24. בעקבות הניצחון התקדמה בורדו למקום השביעי עם 40 נקודות, רק שש פחות מליל השלישית וכשביניהן גם ליון, מארסיי וסנט אטיין.

לוריין מעולם לא ניצחה בסטאד שבאן דלמאס, ועם ההרכב החסר שלה היה ברור שגם הפעם יהיה לה קשה לעשות זאת. בורדו, שהחמיצה בכמויות במחזורים האחרונים, תיקנה את הרושם בשבת עם ניצחון 1:2 על אוויאן והערב כבר קיבלה שערים מכל שלושת החלוצים. הנרי סבה פתח את מסכת השערים בדקה ה-22 עם נגיחה אחרי כדור חופשי של גרגורי סרטיץ'. לוריין הגיבה בחלוף ארבע דקות עם מהלך אישי של סאדיו דיאלו, אבל שייק דיאבטה הוריד את בורדו להפסקה כשהפציץ בשמאל בדקה ה-36 אחרי בישול של המגן לוקאס אורבן. היה זה שערו השמיני של דיאבטה העונה (השווה את מאזנו בשתי העונות הקודמות) וה-39 שלו במדי בורדו. בדיוק כמו אחד - זינדין זידאן.

דיאבטה פינה בדקה ה-64 את מקומו לגיום הוארו, ושמונה דקות לאחר מכן החלוץ המחליף כיפר על ההחטאות מהמחזורים הקודמים עם שערו הראשון מאז החזרה לצרפת, אחרי עוד אסיסט של אורבן הארגנטינאי מצד שמאל. האורחת עוד יצרה רגעי מתח בסיום עם שער מצמק של הבלם לאמין קונה בדקה ה-84, אבל לא הצליחה לשחזר את ה-3:3 שסיפקו הקבוצות בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully