וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחונות לגליל ואשקלון, הפסד לרמת גן

הקבוצה של ברתנא נצמדה לפסגה עם 78:92 על אליצור רמלה, אשקלון הביסה 52:82 את רמה"ש, קרית אתא הפתיעה את ר"ג

ג'רמיין הול שחקן אליצור אשקלון. ניב אהרונסון
הוליך את אשקלון לניצחו קליל. ג'רמיין הול/ניב אהרונסון

אחרי הניצחון המוחץ אתמול (שני) של עירוני נהריה המוליכה על הפועל עפולה, המחזור ה-20 בליגה הלאומית בכדורסל הושלם עם שישה משחקים נוספים. הפועל גליל עליון השנייה חזרה מרמלה עם ניצחון קליל 78:92 ונצמדה לפסגה. עירוני קרית אתא הפתיעה עם 91:93 על עירוני רמת גן ואליצור אשקלון פירקה 52:82 את א.ס רמת השרון.

אליצור רמלה - הפועל גליל עליון 92:78

משחק מוזר מאוד והפכפך התפתח באולמה של רמלה. גליל, שראתה אתמול את נהריה מנצחת ופותחת פער על פניה בפסגה ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי לצמק פערים אבל מצאה את עצמה בפיגור של 18 נקודות במחצית, אבל יצאה מההפסקה כמו מלוע של תותח למחצית השנייה ופשוט התעללה ביריבתה עם 17:31 ברבע השלישי וברחה לניצחון ברבע האחרון עם 16:34 מוחץ. אריק הארטלי ודייויד לאבו הזרים כיכבו אצל המנצחים עם 23 נקודות כל אחד, כשהאחרון מוסיף גם 13 ריבאונדים. אור איתן הוביל את המפסידים עם 22 נקודות.

עירוני קרית אתא - עירוני רמת גן 91:93

הפסד מפתיע לאורחים, שניצחון שלהם על קרית אתא מהתחתית היה מצמיד אותה לצמרת הגבוהה. האורחים כבר הצליחו לחזור מפיגור שש ולצמק ל-91:92 בזכות שני סלים של ינעם אירם, אבל עמית תמיר פספס ניסיון אחרון לקליעה ולשוויון. מוטי מוסקוביץ' הצטיין בקרית אתא עם 23 נקודות, ג'רמי אלן ודונלד רטפורד הוסיפו 19 כל אחד. עמית תמיר הוליך את המפסידים עם 23 נקודות.

אליצור אשקלון - א.ס רמת השרון 52:82

אשקלון מפנטזת על חזרה לליגת העל בתום העונה והערב השיגה הקבוצה ניצחון שני רצוף והתקרבה לרביעייה המובילה. המארחים סגרו את המשחק כבר ברבע הראשון בו הם פירקו את יריבתם 6:29 ולא שמטו את ההובלה עד הסיום. רביב פיטשון, קייסי מיצ'ל וג'רמיין הול הובילו את המנצחים עם 14 נקודות כל אחד, אבל מי שניצח על המקהלה היה אבי אליהו הרכז הוותיק שפינק את חבריו בתשעה אסיסטים והוסיף שמונה נקודות.

אבישי גורדון שחקן עבר עם דגן יבזורי גלבוע/גליל. קובי אליהו
עונה הבאה בליגת העל? אבישי גורדון/קובי אליהו

משחקים נוספים:

הפועל קרית טבעון - אליצור יבנה 73:64

הפועל מגדל העמק - מכבי באר יעקב 59:84

מכבי הוד השרון - הפועל כפר סבא/כוכב יאיר 74:84

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully