וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביק דנילוביץ': "שואפים שתהיה כאן קבוצה בכירה"

25.2.2014 / 18:56

ראש עיריית באר שבע חנך את אולם הקונכיה לרגל משחק האולסטאר בליגת העל. יו"ר המנהלת: "תהיה כאן קבוצה טובה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווה שתהיה כאן קבוצה בכירה". דנילוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחק האולסטאר המסורתי בליגת העל בכדורסל, שנערך הערב (שלישי) בבאר שבע, חנך את האולם החדש בעיר, אולם 'הקונכיה'. לפני פתיחת המשחק נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', ועוד מספר אישים שתרמו להקמת האולם.

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' אמר: "אנחנו שמחים לארח אתכם כאן, זה נכון שמשחק כדורסל זה לא לגבהים של חלק מאיתנו אבל זה מעורר השראה. ההיכל הזה אמור לתת מענה לצרכים של כל איזור הנגב, נשאף שתהיה קבוצת כדורסל מהליגה הבכירה בבאר שבע ויש פה פוטנציאל גדול ונעשה הכל כדי לתמוך בקבוצה כלכלית".

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל שמואל פרנקל הוסיף: "זו שנה ראשונה שאנחנו עורכים את האולסטאר בעיר שאין לה קבוצת כדורסל בליגת העל, אבל אנחנו מקווים שבהמשך תהיה פה קבוצה כזו. הגדלנו השנה את הכסף לקבוצות בצורה משמעותית, חזרנו לעבוד עם מפעל הפיס בנושא השיווקי. יש לנו את התמיכה של הטוטו ולכן הגדלנו ב- 55 אחוז את הכסף שעובר לקבוצות. אנחנו גם רואים העונה שהליגה תחרותית, בגלל החוק הרוסי גם צירפנו שני שחקנים ישראלים עד גיל 22 בין ה- 12 ושחקן אחד עד גיל 25 והגענו להסכמה שהצעירים יוכלו לשחק במקביל גם בליגה הלאומית ולא רק לשבת על הספסל. יש לנו עלייה השנה ב- 11 אחוז בדקות שהישראלים מקבלים במשחקים. בפעם ראשונה העונה אנחנו רואים אולמות מלאים וגם הרייטינג של המשחקים עולה העונה, זה מראה את העניין הגדול שיש היום במדינה בכדורסל שלדעתי הוא הספורט המוביל בישראל".

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה בכדורסל. ברני ארדוב
שמואל פרנקל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully