וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים ניצחו את הישראלים באולסטאר ליגת העל

נואלס ואומה הובילו את הזרים ל-103:111 על הישראלים באולסטאר בבאר שבע. רוזן מלך השלשות, שגב מלך ההטבעות

שחקן עירוני נס ציונה טיילר האניקאט מטביע. דייב בוימוביץ'
הרגע שנזכור מהערב. האניקאט קופץ מעל ארבעה שחקנים ומטביע/דייב בוימוביץ'

משחק האולסטאר המסורתי של ליגת העל בכדורסל נערך הערב (שלישי) והתארח בצל קורתו של אולם הקונכיה החדש בבאר שבע, שנחנך באירוע. נבחרת הישראלים, שניצחה במשחק בשלוש השנים האחרונות, הפסידה הפעם 103:111. בתחרות השלשות זכה זאק רוזן ממכבי אשדוד, לאחר שגבר על קרלון בראון בגמר. בתחרות ההטבעות זכה ישראלי נוסף, איתי שגב מהפועל חולון, שסיפק דאנקים מרשימים וגבר בגמר על טיילר האניקאט מעירוני נס ציונה.

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דייב בוימוביץ'
אפילו הוא ניסה את מזלו. אליניב ברדה/דייב בוימוביץ'

מהלך המשחק

גיא פניני וליאור אליהו ניסו לספק מהלכים יצירתיים בפתיחת המשחק, אך הזרים עלו ליתרון 6:7 בזכות קרלון בראון. דונטה סמית' עלה לשני דאנקים רצופים והזרים עלו ליתרון 8:18. הזרים המשיכו לקלוע בקצב, ועלו ליתרון שיא של 14 נקודות, 22:36. הרבע הראשון הסתיים ב-27:36 לזרים. הישראלים התעוררו מעט ברבע השני, עם ליאור אליהו, שהגיע ל-10 נקודות אישיות וצימק ל-50:43 לזרים. במחצית הוליכו הזרים 48:56.

בפתיחת הרבע השלישי שחזרו יותם הלפרין והשופט גילי עובד את השלשה המכריעה מהמשחק בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב, כשהשופט מסר לגארד, אך הוא החטיא. האניקאט, שסיפק דאנקים מרשימים בתחרות ההטבעות, הראה ניצוצות גם במשחק עצמו עם שני דאנקים מרהיבים. דאוסן ענה עם כמה מהלכים בצד השני, אך הזרים שמרו על יתרון דו ספרתי, 69:83 בסיום הרבע השלישי. הישראלים ביצעו קאמבק בפתיחת הרבע הרביעי והורידו ל-94:88. מכאן, הזרים שוב שמו רגל על הגז וביצעו בריחה נוספת שסגרה ענייו. ליאור אליהו חתם את המשחק עם שלשה מחצי מגרש, שקבעה 103:111.

קלעו לנבחרת הישראלים: ליאור אליהו 25, מאיר טפירו ושון דאוסן 13 כל אחד, אפיק ניסים ונמרוד טישמן 9 כל אחד, עידו קוז'יקרו 8, גיא פניני 7, אייזק רוזפלט ועוז בלייזר 5 כל אחד, שלומי הרוש 3, אלירן גואטה, בן רייס ורביב לימונד 2 כל אחד. יותם הלפרין וזאק רוזן לא קלעו.

קלעו לנבחרת הזרים: פרסטון נואלס 20, קרלון בראון, מייקל אומה (7 אסיסטים), קרלון בראון, טיילר האניקאט וטזמין מיטשל 11 כל אחד, קווין פאלמר 10, רונלד דופרי, בריאן אסברי ודונטה סמית' 8 כל אחד, מרכוס דאב 4, ראשון פרימן 3.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי אשדוד זאק רוזן מול רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המנצח בתחרות השלשות. זאק רוזן/ברני ארדוב

תחרויות נוספות

תחרות השלשות החלה עוד לפני תחילת המשחק, כשעוז בלייזר, זאק רוזן, גיא פניני וקרלון בראון ניצחו בדו קרב אישי. זאק רוזן וקרלון בראון, שקלעו 19 שלשות כל אחד, העפילו לגמר. קרלון בראון קלע 11 שלשות בגמר, וזאק רוזן התעלה עליו בקלות עם 18 קליעות בדרך לזכייה בתואר אלוף השלשות.

תחרות ההטבעות החלה עם כמה ביצועים מרשימים של ג'וש אוונס, קרלון בראון וטיילר האניקאט, אך דווקא איתי שגב הישראלי היה זה שזכה לכמות הנקודות הגדולה ביותר בסיבוב הראשון. האניקאט הטביע מעל ארבעה שחקנים. קרלון בראון הגיב עם ווינדמיל מרשים משלו, אך גם הוא לא זיכה אותו במקום בגמר. איתי שגב וטיילר האניקאט העפילו לגמר. בגמר ניסה האניקאט דאנק הרפתקני והחטיא. מנגד, שגב עלה לדאנק אחורי נהדר לאחר שתי נגיחות של חברים, דאנק שזיכה אותו בזכייה בתחרות ההטבעות.

איתי שגב שחקן הפועל חולון. ניב אהרונסון
הזוכה בתחרות ההטבעות. איתי שגב/ניב אהרונסון
שחקן עירוני נס ציונה טיילר האניקאט מטביע. דייב בוימוביץ'
והנה, לסיום, הדאנק של האניקאט מזווית נוספת/דייב בוימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully