וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "עשינו שינוי בחודש האחרון ואסור לנו להרוס אותו"

דריכות בבית"ר לקראת אשדוד בשבת, רוני לוי לשחקניו: "אין מספיק הצטרפות להתקפה". ברוכיאן חולה ולא התאמן

one

בית"ר ירושלים חזרה היום (שלישי) להתאמן לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד בשבת בטדי. מאמן הקבוצה רוני לוי ערך לשחקנים אסיפה בה הם צפו בקטעים ממשחקה של הקבוצה נגד קרית שמונה בשבת (0:1). המאמן אמר לשחקנים: "לא הייתם מספיק מחויבים", ולאחר מכן במספר קטעים אמר להם כי, "אין מספיק הצטרפות של שחקנים להתקפה ולכן אנחנו מתקשים לייצר מצבים".

אימון בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יותר מחויבות. שחקני באית"ר באימון/קובי אליהו

כל שחקני הסגל התאמנו פרט לאבירם ברוכיאן החולה. כאשר ייתכן כי המאמן יבצע מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד. ככל הנראה שלומי אזולאי יחזור להרכב הפותח על חשבונו של בריאן ז'ונס או אחד הקשרים. בבית"ר מתייחסים ברצינות רבה למשחק ויודעים שמעידה נגד אשדוד יכולה לדרדר את הקבוצה חזרה לקרבות התחתית, במיוחד לאור העובדה שבשבוע הבא תתארח הקבוצה אצל מכבי תל אביב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים עם מוטי פשכצקי ערוץ הספורט. יוסי ציפקיס
"גביע יכול לשנות את העונה הזאת". טביב/יוסי ציפקיס

בבית"ר אמרו לקראת המשחק: "עשינו שינוי בחודש האחרון ואסור לנו להרוס אותו. בקלות אפשר תוך משחק או שניים לשוב ולהסתבך ואנחנו צריכים לצבור נקודות ולהבטיח את ההישארות בכדי להגיע לגביע שקטים. מי שתגיע לפלייאוף התחתון מסובכת תהיה בלחץ גדול מאוד ואנחנו לא רוצים להיות חלק מזה".

מחר תצא הקבוצה לארוחה ולסיור במנהרת הכותל. בבית"ר רוצים לעשות הכול כדי לשמור את השחקנים באנרגיות גבוהות ומעבר לרצון להבטיח את ההישארות רוצים לשמור אותם דרוכים לקראת משחק הגביע בקרית שמונה. בבית"ר אמרו: "גביע יכול לשנות את העונה הזאת וגם לגרום לטביב לחזק את הקבוצה בצורה משמעותית בעונה הבאה. כרטיס לאירופה בעונה כזאת הוא בגדר חלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully