וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "רונאלדו בשיאו, צ'אבי אלונסו מנהל את ההצגה"

ראול מחמיא לקראת מפגש האקסיות בין ריאל מדריד לשאלקה: "ריאל נמצאת במצב הטוב ביותר בשנים האחרונות"

הכדורגלן הספרדי ראול גונזאלס. Lars Baron, GettyImages
מתקשה לראות את שאלקה עוברת את ריאל מדריד. ראול/GettyImages, Lars Baron

שאלקה תארח מחר את ריאל מדריד למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות (רביעי, 21:45, ספורט 5). מי שעומד במוקד ערב המשחק הוא ראול, ששיחק בקבוצה הספרדית 16 שנה ובזו הגרמנית שנתיים נוספות.

החלוץ בן ה-36, שנמצא בדמדומי הקריירה ומשחק כעת באל סאד הקטארית, הוא כמובן אחד מגדולי כדורגלני ריאל בכל הזמנים. הוא זכה איתה בכל תואר אפשרי תוך שהוא כובש 323 שערים ב-741 משחקים בכל המסגרות. למרות ששיחק רק שנתיים בגלזנקירשן, הוא היה אחד מהפייבוריטים של האוהדים ונותר מאוד מחובר יחסית לקבוצה.

"ריאל מדריד משחקת מצוין בתקופה האחרונה והיא במצב הכי טוב שהיא הייתה בו בשנים האחרונות", אמר ראול, שאלקה טובה והיא הוכיחה את זה בעצם ההגעה שלה לשמינית הגמר, אבל היא לדעתי היא תצטרך למתוח את קצה גבול היכולת שלה בשני המשחקים כדי שיהיה לה סיכוי. כל שחקן יהיה צריך לתת 120 אחוז ולמצות את מלוא הפוטנציאל שלו. גם קצת מזל יוכל לעזור לה כמובן".

החלוץ הוותיק התייחס לכושרה המצוין של ריאל, שטיפסה לראש הטבלה הספרדית וניצחה ב-15 מתוך 16 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות: "כריסטיאנו רונאלדו הוא ללא ספק השחקן הכי טוב בעולם כרגע. ההישגים וההמשכיות שלו גורמים לו לבלוט והוא נמצא בשיא הקריירה שלו. גם צ'אבי אלונסו מאוד חשוב לקבוצה, הוא מנהל את ההצגה במרכז המגרש, סוג של מנצח על תזמורת. כמובן שיש גם שחקנים עם אישיות גדולה, כמו סרחיו ראמוס ואיקר קסיאס".

שחקני ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, צ'אבי אלונסו. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
ראול: "אלונסו הוא סוג של מנצח על התזמורת"/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully