וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת: גוטמן שוחח עם אבוקסיס, אפשרות: השריף ייעץ

25.2.2014 / 7:00

מאמן הנבחרת שוחח עם עוזרו הקודם, שטרם פנה לדמאיו. לוזון המליץ למנות את אלי כהן לתפקיד נוסף. גם בנאדו הוזכר כמועמד

צילום מסך

יומיים לאחר הגרלת מוקדמות היורו, מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן יכנס היום (שלישי, 18:10, שידור חי בוואלה! ספורט) מסיבת עיתונאים ויתייחס לקמפיין הקרוב. גוטמן, שציפה להגרלת משחקים שונה הכוללת משחקי פתיחה וסיום מול הנבחרות הפחות טובות בבית, יצטרך להתמודד עם בלגיה במשחקי הפתיחה והנעילה של הקמפיין, ועם לא מעט ציפיות של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שכבר הצהיר בפני מקורביו כי הוא מצפה מגוטמן לעלות מכל בית שאליו תורגל ישראל. בלגיה תגיע לישראל ב-9 בספטמבר, כשחודש אחרי תצא הנבחרת למשחקי חוץ בקפריסין ואנדורה. בוסניה תגיע לישראל בנובמבר והסיבוב הראשון יינעל במשחק בית מול ווילס. "שלושת משחקי הבית בסיבוב הראשון יכריעו אם נעלה", אמרו אתמול בהתאחדות.

גוטמן עצמו עסק אתמול בין היתר במינוי העוזר. אבי לוזון היה רוצה לראות דמות מנוסה כמו אלי כהן (השריף) לצדו בנבחרת, ובהתאחדות אף שקלו יחד עם גוטמן למנותו לתפקיד יועץ. המאמן ערך שיחה ראשונה עם יוסי אבוקסיס, אבל זה טרם פנה למשה דמאיו, שסיפר היום בעצמו כי עדיין לא קיבל פניה. גם שמו של אייל לחמן עלה, אבל ירד מהפרק ברגע שזה הבין שהוא שהשכר יהיה שעתי, ועשוי לקבל בהמשך את תפקיד מאמן הנערים של הנבחרת. שם נוסף שעלה: אריק בנאדו. מתברר כי לפני מספר שבועות הייתה פניה של גוטמן ליענקל'ה שחר, בה ביקש לבדוק אפשרות לשחרר את בנאדו כדי שיהיה אחד משני עוזריו.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. אדריאן הרבשטיין
בלגיה מחכה לו כבר בפתיחה. גוטמן/אדריאן הרבשטיין

גוטמן יפרסם במהלך מסיבת העיתונאים של הסגל לקראת המשחק. מי שחזר לשחק אחרי פציעה ומצפה לזימון הוא הקשר יוסי בניון, שאם יוזמן ישבור את שיא ההופעות של אריק בנאדו. עד סוף השבוע האחרון גוטמן לא גיבש החלטה סופית לגבי בניון, שממתין למסיבת העיתונאים. בקרב שחקני הנבחרות ישנו קונצנזוס בעד שיתופו של בניון בקמפיין, שמוגדר כשחקן שחשוב מאוד בפן המקצועי ולחדר ההלבשה. אליניב ברדה שעשוי למלא את תפקיד אחד הקפטנים ומאור בוזגלו צפויים להיות הנציגים של הפועל באר שבע. גוטמן צפוי לזמן בין ששה לשמונה שחקני מכבי תל אביב ובהם שרן ייני, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי וטל בן חיים. גם דור מיכה או ברק יצחקי עשויים לקבל זימון. בקרב השגרירים - ניר ביטון, מאור מליקסון, ביבראס נאתכו ואולי גם מונס דאבור אמורים לקבל זימון. ליאור רפאלוב פצוע והגעתו תלויה בכשירותו לקראת המשחק. גוטמן מבין שלא יוכל לבנות על הבלם טל בן חיים, שלא שיחק כבר חודשיים, במשחק הקרוב. עדן בן בסט, תומר חמד ורמי גרשון צפויים גם הם להיות בסגל בנבחרת.

סדר המשחקים:

9/9/2014 יום שלישי, 21:45: ישראל - בלגיה
10/10/2014יום שישי, 21:45: קפריסין - ישראל
13/10/2014יום שני, 21:45: אנדורה - ישראל
16/11/2014יום ראשון, 21:45: ישראל - בוסניה
28/3/2015 יום שבת, 21:45: ישראל - וויילס
12/6/2015 יום שישי, 21:45: בוסניה - ישראל
3/9/2015 יום חמישי, 21:45: ישראל - אנדורה
6/9/2015 יום ראשון, 19:00: וויילס - ישראל
10/10/2015 יום שבת, 21:45: ישראל - קפריסין
13/10/2015 יום שלישי, 21:45: בלגיה - ישראל

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי בניון, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
בקרב שחקני הנבחרות ישנו קונצנזוס בעד שיתופו של בניון בקמפיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully