וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "למדנו דברים שיעזרו לנו בהמשך העונה"

25.2.2014 / 8:49

בירושלים מעכלים את התבוסה. הלפרין: "לא הופענו ברבע הראשון". דאנקן: "כשנותנים למכבי להוביל בפער קשה לחזור"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא מעט פרצופים מאוכזבים ומדוכדכים נראו אמש (שלישי) בהפועל ירושלים לאחר ההפסד למכבי תל אביב בתוצאה 93:71. המאמן בראד גרינברג העיר לשחקנים בחדר ההלבשה על ההגנה ועל הפער שפתחו הצהובים, אולם הוסיף כי יש להסתכל לעבר המטרות הבאות - המשחק מול נתניה ומשחק היורוקאפ מול אולם. מרבית השחקנים סירבו לדבר עם התקשורת בסיום המשחק והעדיפו לחמוק במהירות מההיכל. בירושלים ינסו להשאיר את המשחק מאחוריהם במהירות ו"להמשיך את מה שיצרו עד עכשיו", כהגדרתם.

אורי אלון הבעלים של הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
היכולת שלנו להתמודד עם כאלו הפסדים תגדיר איך אנחנו כהפועל ירושלים". אורי אלון/יוסי ציפקיס

הבעלים אורי אלון אמר לוואלה! ספורט בעקבות ההפסד: "היכולת שלנו להתמודד עם כאלו הפסדים תגדיר איך אנחנו כהפועל ירושלים ואיך אנחנו יכולים להצליח בעתיד. צריך להבין ששיחקנו פה מול קבוצה מאוד מאוד טובה, מה שאפשר לעשות מכאן זה ללמוד כמה שיותר , בנייה היא כמו ריצת מרתון. מרתון של שנים. מגיע המון קרדיט למכבי. מה קרה בפתיחה? הם שיחקו מצוין, הקהל שלהם היה מאחוריהם. למדנו דברים שיעזרו לנו בהמשך העונה. נלך ונשתפר ככל שנוכל, צריך לזכור שלא נוכל לנצח כל משחק תמיד, והכי חשוב שיהיה שקט למערכת".

לשאלה האם מדובר בהצהרת כוונת של מכבי תל אביב מול ירושלים, השיב אלון: "אני לא רואה בכך הצהרה. כפי שלא מדברים על המשחק שלנו במלחה כהצהרת כוונת כך גם לא במשחק הזה. יש עוד את משחקי הפלייאוף, ואני מקווה שנתראה שם". על משחק היורוקאפ מול אולם הגרמנית בשבוע הבא, הוסיף הבעלים: "זה משחק מאוד חשוב, משחק על העלייה, מתרכזים במשחק הליגה הבא ובו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן מול שחקן מכבי תל אביב אנדריאה ז'יז'יץ'. ברני ארדוב
נותן קרדיט למכבי, ויודע מה צריך לשפר. דאנקן/ברני ארדוב

ג'וש דאנקן הוסיף: "אין ספק שהרבע הראשון עשה את ההבדל, נתנו להם ליצור יתרון גבוה מיד, וההגנה שלנו לא הייתה מתואמת כפי שהיא הייתה צריכה להיות. הם ניצלו את זה. כשנותנים לקבוצה טובה כמו מכבי להוביל בפער כזה - פשוט קשה לחזור. ניסינו לחזור במהלך המחצית הראשונה וניסינו לרוץ, התקרבנו לקראת סוף המחצית אבל בסופו של דבר לא היינו עקביים מספיק בהגנה וצריך לתת להם קרדיט הם עשו עבודה טובה וניצלו את זה. אני מניח שאם מסתכלים על הנתונים עשינו עבודה טובה בריבאונד, אבל לא הצלחנו באספקטים אחרים בהגנה".

הקפטן יותם הלפרין סיכם: "כקבוצה, לא הופענו לרבע הראשון, ומאותו הרגע לרדוף אחריהם ביד אליהו זו משימה קשה ביותר. הפנים שלנו קדימה. יש לנו משימות חשובות ביותר גם בליגה עם נתניה וגם באירופה שם נפגוש את אולם בשמינית גמר היורוקאפ כבר בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully