וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אהוב הקהל בסן פאולו מנע מנאפולי ניצחון

היגואין כבש ראשון, אבל האקס קלאיו, מכוכבי עונות העלייה, השווה עבור גנואה ל-1:1. 2:2 דרמטי בין פארמה לפיורנטינה

עמנואלה קלאיו שחקן גנואה לאחר שכבש לרשת קבוצתו לשעבר נאפולי. Giuseppe Bellini, GettyImages
התנצל בפני אוהדי קבוצתו לשעבר. עמנואלה קלאיו/GettyImages, Giuseppe Bellini

שני משחקים חתמו הערב (שני) את המחזור ה-25 בליגה האיטלקית. המשחק הראשון בין פארמה לפיורנטינה, משחק בשיפולי הצמרת, הסתיים ב-2:2 מרתק. במשחק השני, נאפולי לא הצליחה להגדיל את יתרונה במקום השלישי וסיימה ב-1:1 ביתי מול גנואה.

שחקן נאפולי גונסאלו היגואין. AP
שער מספר 13 בליגה. גונסאלו היגואין/AP

נאפולי - גנואה 1:1

בין שני משחקי הליגה האירופית מול סוונסי, הקבוצה של רפא בניטס לקחה הפוגה לטובת הליגה, אבל לא הצליחה להגדיל את יתרונה בקרב על המקום השלישי המוליך בסוף העונה לליגת האלופות. התיקו של פיורנטינה אפשר לנאפולי ליצור פער של שמונה נקודות, אך היא ספגה לקראת הסיום דווקא מאחד מסמליה לשעבר, עמנואלה קלאיו.

המארחים פתחו מצוין ובדקה ה-18 עלו ליתרון מוצדק, כשכדור עומק חכם של מארק האמשיק מצא את גונסאלו היגואין, ספק בנבדל, שהקפיץ מעל מתיאה פרין פנימה וחגג שער ליגה 13 העונה. היתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-84, אז קלאיו המחליף הימם את האוהדים בסן פאולו כשסובב כדור חופשי אדיר מ-25 מטרים לקורה ופנימה. שער ליגה שני העונה לקלאיו, שהרים את ידיו לאות התנצלות בפני הקהל לו גרם הרבה אושר בעונות העלייה מהליגה השלישית לסרייה A לפני שמונה ושבע שנים. הפעם הוא לקח לנאפולי שתי נקודות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אנטוניו קסאנו פארמה חוגג שער. AP
השער של קסאנו לא הספיק/AP

פארמה - פיורנטינה 2:2

משחק מרתק באניו טרדיני הסתיים בחלוקת נקודות, שלא ממש משרתת אף אחת משתי הקבוצות: המארחת, שרודפת אחרי מקום בליגה האירופית והויולה, שמנסים לתפוס את המקום השלישי המוליך אל מוקדמות ליגת האלופות. אנטוניו קסאנו הוותיק כבש את הראשון של פארמה כאשר הגיע לכדור שטייל ברחבה וירה מקרוב בדקה ה-39. אלא שחואן קואדרדו הקולומביאני, שנמצא בכושר שיא, איזן מזווית קשה כעבור שתי דקות.

אמאורי החזיר את היתרון לפארמה בדקה ה-49, עם פנדל מדויק ומודיבו דיאקיטה האורח הורחק כעבור חמש דקות, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת למתיאס פרננדס, שבדקה ה-85 שלח כדור חופשי אדיר לרשת וחילק את הנקודות. בתוספת הזמן, בורחה ואלרו מפיורה וג'יאני מונארי מפארמה הורחקו אף הם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully