וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס קרראס מונה למאמן מאיורקה

הקבוצה מפלמה עברה זעזוע, חוסה לואיס אולטרה פוטר ושחקן העבר של ברצלונה החליפו. אוואט: "לא ציפינו לתוצאות האלה"

קפטן נבחרת ישראל דודו אוואט. ברני ארדוב
יצטרך להתרגל למאמן חדש. אוואט/ברני ארדוב

דווקא אחרי תקופה מצוינת, נקלעה מאיורקה בשבועות האחרונים לרצף תוצאות רע מאוד. הקבוצה מפלמה צברה רק שלוש נקודות בחמשת המחזורים האחרונים ונפלה עד למקום ה-11 בטבלת הליגה השנייה בספרד.

התיקו 0:0 בחוץ מול מיראנדס ביום שבת היה הקש ששבר את גב הגמל עבור ראשי המועדון והיום (שני), הם בחרו לבצע זעזוע. המאמן חוסה לואיס אולטרה פוטר מתפקידו ומיד לאחר מכן הודיע המועדון כי המאמן החדש יהיה לואיס קאררס.

קאררס בן ה-41 גדל בברצלונה ושיחק במדי הקבוצה הבכירה מקטאלוניה בין השנים 1993 ל-1996 ושיתף פעולה בין היתר עם אוסקר גרסיה. הוא זכה עם המועדון באליפות ובסופרקאפ האירופי והספרדי ב-1992. לאחר מכן, עבר קרראס בהשאלה למספר קבוצות וב-1996 הצטרף למאיורקה, שם שיחק במשך חמש שנים ולשם יחזור כעת. ב-2001 הוא עזב את מאיורקה והמשיך למספר קבוצות עד שפרש ב-2007. קרראס אימן את אלאבס ב' וסבאדל, אותה הוביל לעלייה לליגה השנייה. עוזרו במאיורקה יהיה שוער העבר של ברצלונה, רוברטו בונאנו הארגנטינאי.

השוער הישראלי של מאיורקה, דודו אוואט, התראיין היום לאתר הקבוצה והודה: "התוצאות הן לא מה שציפינו שיהיו. למרות זאת, אנחנו מאוחדים והמצב כואב לנו, כי אף אחד לא רצה שמאיורקה תגיע למקום בו היא נמצאת. עדיין יש לנו סיכוי סביר לעלות, אבל אנחנו לא מדברים על דברים כאלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מאיורקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully