וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה גברה 1:3 על הפועל תל אביב

מערכת וואלה! ספורט

24.2.2014 / 22:47

צפו בתקציר: קרב המאכזבות על הכרטיס לאירופה הסתיים בניצחון ירוק, הודות לשער בכורה של פרישקין (28) ושערים של תורג'מן (54) וגוזלן (86). סאשה צימק (67), דגני הורחק (69) וחיפה נצמדה לקרית שמונה השלישית

one

מכבי חיפה הבטיחה הערב (שני) את מקומה בפלייאוף העליון ונצמדה לעירוני קרית שמונה השלישית, בזכות ניצחון ביתי 1:3 על הפועל תל אביב, מתחרה נוספת על הכרטיס לאירופה. הירוקים, שחגגו עם 2:4 בבלומפילד על הקבוצה של רן בן שמעון בסיבוב הקודם, השיגו ניצחון חמישי ברציפות בקרית אליעזר והשאירו את אריק בנאדו ללא הפסד מול הפועל תל אביב בקדנציה שלו (ארבעה ניצחונות ותיקו). תמאש פרישקין קיבל הזדמנות ראשונה בהרכב והחזיר עם שער בכורה בנגיחה בדקה ה-28 דווקא אחרי לחץ של האורחים, אלון תורג'מן דחק מקרוב את העשירי שלו העונה בדקה ה-54 ושובל גוזלן המחליף חתם ארבע דקות לסיום. לוקאס סאשה הצליח רק לצמק בדקה ה-67, שתי דקות לפני שאוראל דגני הורחק במשחק השלישי ברציפות של הפועל תל אביב ללא ניצחון.

תמאש פרישקין שחקן מכבי חיפה חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
שער בכורה בארץ הקודש. תמאש פרישקין/אדריאן הרבשטיין

גוסטבו בוקולי חזר לקישור האחורי של מכבי חיפה וערך את הופעתו ה-400 במדיה בכל המסגרות, כשפרישקין הוצב בחוד לצד תורג'מן. האוהדים הירוקים דחפו, אבל הפועל תל אביב הייתה טובה ומסוכנת יותר בפתיחה. למזלה של חיפה, דקל קינן הציל ממש מקו השער בדקה ה-16 בעיטה של שמעון הרוש, ובחלוף שש דקות היה זה ישראל זגורי שבעט מקרוב למשקוף. וכשלא כובשים? כולם יודעים מה קורה. בדקה ה-28, בהזדמנות הראשונה של מכבי חיפה, חן עזרא הגביה משמאל ופרישקין נגח את שערו הראשון בארץ הקודש. קינן, במשחקו הטוב ביותר העונה, הצליח להעלים את נלך השערים עומר דמארי ולהשאיר אותו ללא איומים על השער כמעט משחק שלם.

במחצית השנייה מכבי חיפה פתחה חזק והשיגה את השער השני ממצב נייח אחרי שתי הצלות נהדרות של דני עמוס. רובן ראיוס הגביה קרן, סארי פלאח נגח ותורג'מן שם את הרגל מקרוב ורץ לחגוג. הפועל תל אביב ניסתה לחזור והשיגה שער מצמק הודות לבישול קסום של המחליף סלים טועמה (אסיסט שלישי בשני משחקים) והמשך אלגנטי של סאשה בדקה ה-66, אך מיד לאחר מכן דגני בעט בדלי עם כרטיס צהוב שני מיותר. דמארי פספס הזדמנות להשוות במצב היחיד שלו במשחק, ומיד מן העבר השני הגיע העונש בדמות שערו של גוזלן הצעיר. מכבי חיפה העלתה את מאזנה ל-39 נקודות, כמו קרית שמונה וארבע יותר מהפועל תל אביב המדורגת חמישית. המאבק על אירופה יימשך, בנאדו יכול להיות מרוצה מהעובדה שהשיג ניצחון ביתי חמישי ברציפות עם שערים של שלושת חלוציו.

לדף המשחק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עומר דמארי, סלים טועמה שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
כל החמצה אדומה נענתה בשער מן העבר השני. עומר דמארי עם סלים טועמה/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 1: אלון יפת הוציא לדרך את המשחק בקרית אליעזר.

דקה 7: משומר ביצע דאבל פס עם ראיוס בצד ימין וניסה לבעוט לעבר השער תחת לחץ מ-16 מטרים. הכדור יצא החוצה, אפילו קרן לא יצאה מזה למגן.

דקה 8: הפעם עזרא הגיע למרכז המגרש, התקדם ומ-18 מטרים בעט כדור שטוח שעמוס לא התקשה לקלוט.

דקה 16: איזו הצלה של קינן. ורמוט השאיר כדור להרוש החופשי בצד שמאל, המגן בעט שטוח וחזק וכבר הכניע את אדרי, אבל קינן שלח רגל ארוכה על הקו ומנע שער.

דקה 22: מכבי חיפה שוב ניצלה בנס. ורמוט טייל ברחבת הירוקים וניסה לבעוט, הכדור איכשהו הגיע לרגל של זגורי שהקפיץ מארבעה מטרים למשקוף, לפני שטואטחה ניקה סמוך לקו השער.

דקה 27: עבדורחימי נפל ברחבה בטענה לפגיעה של משומר, יפת לא שרק ונראה שבצדק.

דקה 28: גול! הפועל תל אביב החמיצה, ושילמה בצד השני. עזרא הגביה כדור מדוד מצד שמאל ופרישקין נגח בעוצמה לרשת. שער בכורה לחלוץ ההונגרי בישראל, 0:1 למכבי חיפה.

תמאש פרישקין שחקן מכבי חיפה בין שחקני הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הזדמנות ראשונה, שער ראשון. תמאש פרישקין/אדריאן הרבשטיין

דקה 53: בוקולי הכניס כדור מצוין לעזרא, שמצד שמאל סובב בימין וסחט הדיפה טובה מעמוס.

דקה 54: שוב עמוס ניצח את עזרא. טואטחה פרץ בשמאל והשאיר לקשר, שבעט חזק ושטוח וראה את שוער הפועל תל אביב שולח יד ארוכה והודף לקרן.

דקה 54: גול! מכבי חיפה ניצלה היטב את כדור הקרן. ראיוס הגביה, פלאח עלה גבוה לנגיחה ותורג'מן גלש והרשית מקרוב. שער עשירי העונה לחלוץ, 0:2 למכבי חיפה.

דקה 58: עמוס שמט כדור של ראיוס לקרן. הספרדי שוב הגביה טוב, קינן ביצע מספרת ופלאח הצליח לבעוט לשמיים משני מטרים.

דקה 60: משומר דהר לעבר הרחבה ומסר לפרישקין שניסה להחזיר לו. הכדור נבלם והגיע איכשהו לחלוץ ההונגרי, שמ-11 מטרים בעט שטוח והחוצה ממצב קורץ.

דקה 67: גול! החילופים של בן שמעון השתלמו. טועמה, שבישל פעמיים כמחליף במחזור הקודם, הקפיץ כדור מתוחכם לרחבה לעבר סאשה, שמהאוויר המשיך פנימה. מלכודת הנבדל של הירוקים כשלה, שער ליגה ראשון העונה לסאשה. הפועל תל אביב צימקה ל-2:1.

דקה 69: כרטיס אדום! דגני תפס מאחור את פרישקין באמצע המגרש וספג צהוב שני מול הקבוצה המחזיקה בכרטיסו. הפועל תל אביב ב-10 שחקנים.

דקה 72: טואטחה הגיח מצד שמאל, השתחרר ובעט שטוח לידיו של השוער.

דקה 85: איזו החמצה של דמארי. בהזדמנות הראשונה שלו במשחק, חלוץ הפועל תל אביב ביצע סלאלום נהדר, השכיב שני שחקנים ירוקים ולבסוף בעט ברשלנות משישה מטרים.

דקה 86: גול! ושוב הפועל שילמה על החמצה. משומר העביר כדור מימין, תורג'מן לא הצליח להשתלט והנגיעה שלו הפכה לבישול לגוזלן, שבסיבוב בעט כדור שעמוס רק ליטף בדרך לקורה ופנימה. גם החלוץ השלישי של בנאדו כובש הערב, 1:3 למכבי חיפה.

דקה 90: ורמוט השתחרר בצד שמאל ובעט מזווית קשה, אדרי קלט.

דקה 90+1: עמוס מנע תבוסה. אבוקרט נותר לבד מול השוער ובעט חזק, עמוס הדף.

דקה 90+3: אדרי הדף את הבעיטה מהאוויר של טועמה ולקח גם את הריבאונד.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב מורחק. אדריאן הרבשטיין
הורחק מול הקבוצה ממנה הוא מושאל. אוראל דגני/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, דקל קינן, סארי פלאח, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, רובן ראיוס (רן אבוקרט, 79), חן עזרא (עידן ורד, 71), אלון תורג'מן, תמאש פרישקין (שובל גוזלן, 83).

הפועל תל אביב: דני עמוס, אברהם צ'קול, אוראל דגני, ברנקו איליץ', שמעון הרוש, שי אבוטבול (בריאן חרסיסיץ', 60), לוקאס סאשה, גילי ורמוט, ישראל זגורי (סלים טועמה, 61), בסארט עבדורחימי (רן יצחק, 58), עומר דמארי.

דקל קינן אייל משומר שחקני מכבי חיפה חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
הציל שער בטוח והצטיין בהגנה. דקל קינן/אדריאן הרבשטיין
אמיר אדרי שוער מכבי חיפה עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
חגג עם האוהדים. אמיר אדרי/אדריאן הרבשטיין
לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב חוגג, מאחוריו אמיר אדרי שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
כבש לראשונה בליגה, אבל זה לא עזר. לוקאס סאשה/אדריאן הרבשטיין
דני עמוס שוער הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הוציא שלושה כדורים מהרשת. דני עמוס/אדריאן הרבשטיין
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל לצד יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
כרגיל, יחד ביציע הכבוד. אלי גוטמן עם יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רצף ניצחונות הבית נמשך. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין
אוהדי הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
שוב עזבו את קרית אליעזר ללא נקודות. אוהדי הפועל תל אביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully