וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קארול: "יונייטד בתקופה רעה וזה גורם לנו להאמין"

שוערה המחליף של אולימפיאקוס מתכונן למפגש עם האקסית (ג', 21:45, ספורט 5): "התקשורת והאוהדים ביוון בשיגעון"

שוער אולימפיאקוס, רוי קארול. Christof Koepsel, GettyImages
"יונייטד ענקית ביוון, לא ידעתי כמה עד שהגעתי לכאן". קארול/GettyImages, Christof Koepsel

אולימפיאקוס תארח מחר את מנצ'סטר יונייטד למשחק הראשון ביניהן בשמינית גמר ליגת האלופות (שלישי, 21:45, ספורט 5). השדים האדומים ניצחו בכל ארבעת מפגשי העבר בין הקבוצות, אבל הפעם בפיראוס אופטימיים לאור הבינוניות של הקבוצה האנגלית העונה.

רוי קארול בן ה-36 אמנם לא ישחק נגד האקסית, אולי אפילו לא יישב על הספסל, אבל הוא כמובן המרואיין המבוקש ביותר בתקשורת הבריטית. השוער הצפון אירי אמר לקראת המשחק: "מנצ'סטר יונייטד עוברת תקופה רעה וזה גורם לשחקנים שלנו להאמין. אנחנו מאמינים שנוכל להשיג תוצאות טובות בשני המשחקים, שאנחנו יכולים לעבור אותם. אנחנו מקווים לשמור על שער נקי במשחק הראשון ולכבוש באולד טראפורד. התמקדנו בימים האחרונים בניצול הבעיות בהגנה של יונייטד וזה מה שנצטרך לעשות במשחק".

קארול הצטרף ליונייטד מוויגאן תמורת 2.5 מיליון יורו ב-2001, אבל בילה בעיקר על הספסל. אחרי ארבע שנים ו-72 הופעות בכל המסגרות, הוא עזב ב-2005. השוער הצפון אירי נדד בין ווסטהאם, ריינג'רס, דרבי קאונטי ואודנסה הדנית, לפני שחתם באופי כרתים היוונית ב-2011. אחרי חצי עונה הצטרף לאולימפיאקוס, בה הוא משחק בשלוש השנים האחרונות. העונה הוא משמש שוער מחליף.

"עזבתי את יונייטד לפני קרוב ל-10 שנים, אבל ביוון אוהבים את כל מי ששיחק בקבוצה", הוסיף קארול, "יונייטד ענקית ביוון, לא ידעתי כמה עד שהגעתי לכאן. לאימון הראשון שלי באופי כרתים הגיעו 25 אוהדים יוונים של הקבוצה לעודד אותי. יש לנו 20 נקודות הפרש בפסגת הליגה, כך שמאז ההגרלה, כולם פה מתעסקים בעיקר במשחקים נגד יונייטד. תקשורת הספורט כאן משוגעת גם ככה והיא רק השתגעה יותר אחרי ההגרלה. זה חודש גדול לאולימפיאקוס".

השוער הוותיק התייחס גם לאווירה הצפויה באצטדיון גאורגיוס קראיסקאקי: "האוהדים כאן בטירוף, בעיקר בערבי ליגת האלופות. זה פנטסטי. יש באצטדיון 32 אלף מקומות, אבל במשחקים כאלו זה נשמע כאילו יש בו 60-70 אלף אוהדים. אני יודע שיונייטד כבר שיחקה בטורקיה ובמקומות כאלו, אבל מצפה לה הפתעה מחר".

רוי קארול במדי מנצ'סטר יונייטד ב-2002. Phil Cole, GettyImages
מצפה לאווירה מחשמלת. קארול בימיו במנצ'סטר יונייטד/GettyImages, Phil Cole

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully