וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "שמח שרביב חזר ככה, מגיע לקהל הזה"

23.2.2014 / 22:11

המאמן חגג את הניצחון של הפועל ת"א: "עשינו עונה קסומה". טפירו מאושר: "הרגשתי שאני צריך לעבור את 5,000 הנקודות"

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
כבר חושבים קדימה. אדלשטיין/מגד גוזני

העונה הסדירה בליגת העל הולכת ומתקרבת לסיום, וכל משחק עתה משפיע ישירות על הדירוג של הקבוצות. הפועל תל אביב, שחזרה למעגל הניצחונות הערב (ראשון) עם 66:73 על ברק נתניה התבססה במקום הרביעי, בעיקר הודות לחזרתו של רביב לימונד, שסיים עם 16.

"אני שמח מאוד שניצחנו כי קרלון בראון היה חולה ולא התאמן אתמול", אמר מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין. "שיחקנו הגנה טובה, אבל היה חסר לנו חוסר ניסיון וקבלת החלטות טובה כדי לסגור את המשחק. אני שמח שרביב חזר ככה, ומגיע לקהל הזה". על האפשרות שקבוצתו תסיים במקום הרביעי אמר המאמן: "יש עוד שני מחזורים. עשינו עונה קסומה ואנחנו רוצים להיות בפיינל פור".

ג'סטין הארפר שהיה נהדר עם 15 ו-8 ריבאונדים הוסיף: "זה היה משחק קשה מאוד. היתה לנו הרבה עבודה אבל נשארנו יחד וכך גם הקהל. הם קבוצה קשה, וכל אחת מהקבוצות בליגה מנסה לסיים חזק את העונה. הם נתנו לנו פייט בסיום".

מנגד, בנתניה התנחמו בכך שהקבוצה הצליחה לחזור למשחק ברבע האחרון, למרות שלא הצליחה להשיג את הניצחון. "יש לנו בעיה רוב השנה כי אנחנו משחקים ללא רכז טבעי", הסביר המאמן, יניב בורגר מדוע קבוצתו לא תפקדה במשך דקות ארוכות. "שמרנו מצויין בשני הרבעים האחרונים וזה סימן מעודד". כשנשאל מדוע ספסל את דוואן רובינסון אמר בורגר: "אנחנו משחקים עם הרכבים שהולכים, שולמן ויועד בית יוסף שיחקו טוב אז הלכתי איתם".

מאיר טפירו, עירוני נס ציונה. מגד גוזני
חיכה הרבה זמן לרגע הזה. מאיר טפירו/מגד גוזני

עירוני נס ציונה חגגה ניצחון 61:72 על מכבי אשדוד במשחק שסייע למאיר טפירו לעבור את קו 5,000 הנקודות מול האקסית. לשחקן הוותיק היו הערב 11 נקודות וחמישה אסיסטים ויחד עם 22 של טיילר האניקאט העולה החדשה שמרה בחיים את התקוות להגיע לפלייאוף.

"זו הרגשה מדהימה. הרגשתי שאני צריך לעבור את זה. כל הזמן דיברו איתי על זה", אמר טפירו המאושר בסיום. "בנתניה היה לי משחק מצוין אבל הורחקתי ובחיפה פתחתי טוב ובהמשך לא עשיתי סל. באתי לפני המשחק, ואמרתי שאני צריך לעשות את שלוש הנקודות נקודות ולעבור את זה. אני שמח שהמשחק שלי זרם ועזרתי לקבוצה שלי לנצח. אי אפשר לדעת אם אני אגיע ל-6,000. הכל אפשרי כל עוד משחקים".

על המשחק עצמו אמר טפירו: "אשדוד באה היום ברבע הראשון ושיחקה כדורסל טוב. הם קלעו שלשות ושיחקו כדורסל יפה, ואנחנו באנו בקצב לא טוב והיינו צריכים את זה כדי להתעורר. אני שמח שידענו לשחק שלושה רבעים טובים עם הגנה טובה, להוביל ברגע הנכון ולהגיע להפרש כדי לנצח את המשחק הזה".

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין: "התחלנו את המשחק באנרגיות מאוד לא טובות. אני לא כל כך יודע למה כי דיברנו על חשיבות המשחק ועשינו הכנה טובה אבל אנחנו קבוצה עם אופי והחל מהרבע השני הבנו שעם האנרגיות האלו לא נוכל להפוך את המשחק. עשינו דברים מאוד יפים מהרבע השני, במיוחד הגנתית. החזקנו אותם על 33 נקודות בשלושה רבעים, ואנחנו מדברים המון על עקביות בהגנה. אני שמח ששמרנו מצוין במשך שלושה רבעים. יש לנו דברים לשפר, אבל כרגע הניצחונות זה מה שחשוב".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. ברני ארדוב
"שמרנו טוב להוציא את הרבע האחרון". ליאור ליובין/ברני ארדוב

הפועל חולון השיגה ניצחון שני ברציפות 74:90 על בני הרצליה כאשר סקוטי ריינולדס כיכב עם 22 נקודות ולורנס באוורס הפציץ 19 ושמונה ריבאונדים. מנגד, הרצליה ממשיכה בעונה הרעה שלה עם שלושה רבעים גרועים.

ליאור ליובין, מאמן חולון: "קשה לעשות משחק כזה, אבל אני שמח שהגענו ככה למשחק. התכוננו טוב, המשכנו את הניצחון מהשבוע שעבר ואני שמח שזה תורגם לתוצאה. השחקנים הגיעו עם אנרגיות טובות, שמרנו טוב להוציא את הרבע האחרון. הרצליה מסוכנת התקפית והצלחנו לתרגם את ההכנה הטובה למה שעשינו על המגרש". על ריינולדס הוסיף המאמן: "אני שמח שהוא עשה צעד קדימה. כמנהיג הוא נתן המון משני הצדדים. הרגשתי שכל הקבוצה התעלתה".

מאמן הרצליה, אפי בירנבוים: "חולון בעטו לנו היום בתחת. הם באו אגרסיביים מאוד וברבע הראשון הם כבר שטפו את המגרש ואנחנו ממש לא יצאנו מחדר ההלבשה. זה המשיך לכל אורך המשחק ובסוף החבר'ה עשו מאמץ כדי להקטין את ההפרש, אבל ההפרש לא משקף. היה פה הערב הבדל משמעותי וחולון היו הרבה יותר טובים. נצטרך לעבוד קשה כדי להילחם בתחתית ולהשיג ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully