וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: משחק העונה מגיע ליד אליהו

23.2.2014 / 18:18

מכבי ת"א תנסה לחזור לראשות הטבלה כשתפגוש את הפועל ירושלים, עם דרווין קיצ'ן (18:35, ע'1). ראשל"צ תארח את אילת

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. מגד גוזני
כשיר למשחק העונה. קיצ'ן/מגד גוזני

המחזור ה-20 בליגת העל יינעל מחר (שני) עם משחק העונה של הכדורסל הישראלי שיפגיש בין סגנית האלופה, מכבי תל אביב, אחרי התבוסה הקשה במוסקבה, למוליכת הטבלה, הפועל ירושלים, שמחפשת להמשיך את העונה הנהדרת שלה (85:87 לירושלים במלחה בסיבוב הראשון). מכבי ראשון לציון, שעדיין מסובכת במאבקי התחתית, תציג את הרכש החדש חנן קולמן, במשחק הבית נגד הפועל אילת, במדיה יערוך טריקו וויט את הופעת הבכורה שלו (69:72 לראשון לציון באילת בסיבוב הראשון).

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. מגד גוזני
הצהובים רוצים להתאושש. אוחיון/מגד גוזני

מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (18:35, ערוץ 1)

התבוסה הגדולה במוסקבה עצרה את התקופה הנהדרת בה הייתה מכבי תל אביב והיא מגיעה להתמודדות מול האדומים בתחושות לא טובות. הפסד הליגה האחרון של הצהובים היה בסיבוב הקודם מול ירושלים, והיא הצליחה לשמור את האדומים במרחק של משחק אחד מאז אותה ההתמודדות. במכבי יודעים שהפסד נוסף לירושלים, שמגיעה במומנטום טוב יותר, ייקבע כי יסיימו את העונה הסדירה במקום השני ויקשה עליהם מאוד להדביק את האדומים במשחקי הפלייאוף העליון. בצוות המקצועי החליטו שלא לרשום למשחק את ג'ו אינגלס, כשדווין סמית', שנעדר משני המשחקים האחרונים יחזור לסגל. אלכס טיוס, שלא שותף במשחק במוסקבה בשל הפציעה בקרסול, עדיין בספק ומתלונן על כאבים.

גם הפועל ירושלים הובסה במשחק האחרון שלה באירופה, אלא שלאדומים היה זה משחק לפרוטוקול בלבד מול בנביט, אחרי שכבר הבטיחו את המקום הראשון בבית. השחקנים של בראד גרינברג ינוחו בשבוע הקרוב מפעילות ביורוקאפ, כשכל תשומת הלב מופנית להתמודדות מול מכבי, שיכולה לתת להם מקדמה גדולה מאוד במלחמה על המקום הראשון בתום הפלייאוף העליון. דרווין קיצ'ן, שנעדר משני המשחקים האחרונים בשל פציעה בקרסול שסחב מהניצחון על אולימפיה לובליאנה ביורוקאפ, ישוב לסגל. כ-750 ירושלמים ילוו את הקבוצה ליד אליהו.

המספר הנוסף

2 - ניצחונות להפועל ירושלים על מכבי תל אביב בשלושת משחקי הליגה האחרונים ביד אליהו.

14 - נקודות קלע יותם הלפרין במדי אולימפיאקוס במשחק היחיד בו הגיע כאורח ליד אליהו.

44 - נקודות חסרות לגיא פניני כדי להיכנס לרשימת 100 הקלעים הגדולים של ישראל בכל הזמנים.

יעמוד למבחן: דרווין קיצ'ן. הגארד של ירושלים הוא שחקן המפתח של הקבוצה העונה, והוא מגיע למשחק עם פציעה לא פשוט בקרסול. אם יתפקד בצורה טובה, לקבוצתו סיכוי לא רע לנצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דווין סמית', ג'ו אינגלס שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
סמית' חוזר, אינגלס בחוץ/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון - הפועל אילת (20:45, 5+ לייב)

מכבי ראשון לציון הייתה קרובה מאוד בשבוע שעבר לניצחון על בני הרצליה, אלא שטעות במהלך האחרון הובילה את המשחק להארכה, שם הכתומים לא יכלו לחבורה מהשרון. בקבוצה עדיין חוששים ממאבקי הירידה והחליטו לחזק את הסגל במהלך השבוע עם החתמתו של הגארד חנן קולמן, ששוחרר מהפועל ירושלים לפני כחודש וחצי. קולמן אמור להיכנס לסגל על חשבונו של דרור חג'ג', שמעמדו היה מעורער עוד קודם לכן, כשבסביבתו של הגארד הוותיק העריכו כי למרות המצב הוא יעדיף להישאר בקבוצה עד לסיום העונה.

"בסיבוב הקודם היה לנו משחק מאוד צמוד באילת וגם הפעם לא הולך להיות קל", אמר לקראת המשחק טזמין מיטשל, "הפועל אילת קבוצה מאוד טובה ויש לה שחקנים מוכשרים. נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לשמור על רצף הניצחונות בבית וכדי לשמח את האוהדים שלנו".

הקבוצה של עודד קטש החזיקה שלושה רבעים בשבוע שעבר נגד מכבי תל אביב, אלא שמספר דקות של חוסר ריכוז הובילו את אילת להפסד. בקבוצה יודעים שהסיכוי להיכנס לפלייאוף העליון קטן בעקבות ההפסד, וכדי להשאר בתמונת הסיכויים הם יצטרכו לנצח את כל המשחקים עד לתום העונה הסדירה. הגארד טריקו וויט, שחתם בקבוצה הדרומית כבר לפני שבועיים במקומו של טרנס רודריק, הגיע לעיר במהלך השבוע האחרון, ויערוך את הבכורה שלו מול ראשון לציון.

המספר הנוסף

2 - ניצחונות בלבד לאילת בליגה הסדירה על הכתומים בחוץ, האחרון שבהם בעונת 1996/7.

17.7 - נקודות מדד בממוצע רושם קווין פאלמר, השחקן המוביל של אילת בקטגוריה זו, שמדורג רק 11 בליגת העל. המצטיין של ראושן לציון, ג'יימס תומאס, מדורג 19 עם 15.5 נקודות מדד בממוצע.

56 - נקודות קלע חנן קולמן בעונה וחצי האחרונות בישראל כששיחק במכבי חיפה והפועל ירושלים.

יעמוד למבחן: טריקו וויט. הגארד החדש של אילת ייכנס לנעליים של הסקורר המוביל ששוחרר, טרנס רודריק, ויצטרך להראות שמדובר בשחקן בעל יכולות גבוהות כבר ממשחקו הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully