וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל זכה בטורניר ריו, צ'יליץ' בדלריי ביץ'

השור ממאיורקה גבר על דולגופולוב 3:6, 6:7 והניף תואר שני העונה. הקרואטי גבר על אנדרסון, גולביס זכה בטורניר מארסיי

יום ראשון שמוכר לחובבי הטניס כיום ההכרעות בכל הטורנירים שמגיעים לקיצם סיפק גם הפעם כמה רגעים מעניינים. הראשון שהניף תואר הוא ארנסט גולביס שזכה בטורניר מארסיי אחרי ניצחון על ג'ו וילפריד צונגה. גם רפאל נדאל הכניס תואר לארון אחרי שגבר על אלכסנדר דולגופולוב בגמר טורניר ריו, ולקינוח מרין צ'יליץ' הניף את הגביע בדלריי ביץ' כשניצח את קווין אנדרסון.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
עבד קשה. רפאל נדאל/AP

ריו דה ז'נרו:

המדורג 1 בעולם, רפאל נדאל, צירף לעצמו תואר נוסף לארון בטורניר על החימר בברזיל (פרסים בסך 1.3 מיליון דולר). השור ממאיורקה, שזהו עבורו בסך הכול הטורניר השני בלבד בשנה החדשה, צירף תואר שני העונה אחרי שחגג גם בדוחא מוקדם יותר השנה. אחרי שעבר בחצי הגמר את בן ארצו פאבלו אנדואחאר בשלוש מערכות, הפעם המתין לו אלכסנדר דולוגופולוב האוקראיני (54 בעולם) שניסה לעשות לו צרות.

במערכה הראשונה היו לאוקראיני שלוש אפשרויות שבירה, אבל אף אחת מהן לא נוצלה, בעוד נדאל הגיע לשבירה אחת שהספיקה לו ל-3:6. במערכה השנייה נדאל שיחק טניס רגוע, רשם 90 אחוז הצלחה בהגשה הראשונה ובהמשך הוא השיג שבירה נוספת. אלא שב-5:5 נדאל נשבר, החזיר בשבירה משלו וגרר את ההתמודדות לשובר שוויון. נדאל הוביל 1:4, אבל האוקראיני הקטין ל-5:3, ולא מעבר לכך. זה נגמר ב-3:7 ו-6:7 במערכה.

מרין צ'יליץ' טניסאי קרואטי אחרי שזכה בטורניר דלריי ביץ'. AP
18 ניצחונות השנה. מרין צ'יליץ'/AP

דלריי ביץ':

מרין צ'יליץ' הלוהט קטף את התואר בטורניר בפלורידה עם ניצחונו ה-18 השנה. הקרואטי המשתפר גבר 6:7, 7:6, 4:6 על קווין אנדרסון בגמר דרמטי וחגג תואר מספר 11 בקריירה ושני מאז מינויו של גוראן איבניסביץ' למאמנו. צ'יליץ' נאבק בדרום אפריקאי האימתני במשך שלוש שעות ושמונה דקות, ניצח 6:8 בשובר השוויון של המערכה הראשונה והפסיד 9:7 בשובר השוויון של המערכה השנייה, לפני שהתעלה במערכה השלישית וניצל את נקודת המשחק השביעית שלו כדי לנצח ולהניף את הגביע.

הטניסאי הלטבי ארנסט גולביס, זוכה טורניר מארסיי. AP
חוזר למיטבו. גולביס/AP

מארסיי:

הטניסאי הלטבי ארנסט גולביס זכה היום (ראשון) בטורניר מארסיי (סך פרסים 549 אלף יורו), אחרי שגבר בגמר 6:7 (5), 4:6 על ג'ו ווילפרד צונגה. עבור גולביס זה תואר ה-ATP החמישי בקריירה, והוא שומר על מאזן מושלם במשחקי גמר - 0:5. הלטבי הכישרוני, שסובל לאורך הקריירה מחוסר יציבות, המשיך בגמר את הכושר המצוין שלו, כשהפגיז 14 אייסים, זכה ב-85 אחוז ממכות ההגשה הראשונות שלו והציל את שתי נקודות השבירה היחידות של צונגה, שנהנה מתמיכת הקהל המקומי.

גולביס (23 בעולם) אומנם שבר רק פעם אחת את ההגשה של הצרפתי, מתוך 11 אפשרויות שבירה, אבל אחרי שעשה זאת במערכה השנייה, כשהוא ביתרון מערכה, ידע לשמור על היתרון ולחגוג את הניצחון. גולביס גם זכה ב-99 אלף יורו. צונגה (10 בעולם) חיפש תואר שלישי במארסיי, אבל לא הצליח להשיג תואר 11 בקריירה בגמר ה-20 שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully