וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 3:4 דרמטי לליברפול על סוונסי, הפסד לטוטנהאם

המרסיסייד איבדו פיגור פעמיים אבל ניצחו בזכות שער של הנדרסון (74), צמד לסטארידג', 0:1 לנוריץ' על טוטנהאם

שחקני ליברפול חוגגים שער. AP
ניצחון דרמטי ורב שערים. ליברפול חוגגת/AP

המחזור ה-27 בפרמייליג יצא לדרך אתמול (שבת) עם משחקיהן של שלוש המוליכות, אבל המשחק הכי מרתק ורב שערים נערך היום ובו ניצחה ליברפול הנפלאה 3:4 בבית את סוונסי אחרי שאיבדה פיגור פעמיים. במשחק נוסף השיגה ניוקאסל 0:1 דרמטי על אסטון וילה בזכות שער בתוספת הזמן, נוריץ' הפתיעה עם 0:1 על טוטנהאם וברחה מהתחתית.

שחקן ליברפול, דניאל סטארידג'. AP
לא מפסיק לכבוש. דניאל סטארידג'/AP

ליברפול - סוונסי 3:4

אחרי שכל שלוש המוליכות ניצחו כבר אתמול במשחקים שלהן, ליברפול עלתה למשחק הזה בידיעה שהיא חייבת ניצחון כדי להיצמד לשלישייה המובילה והיא עשתה זאת לא לפני דרמה גדולה רוויה בשערים ומהפכים. המרסיסיידרס פתחו את המשחק הזה בטירוף כפי שעשו מול ארסנל ועלו ליתרון כבר אחרי שלוש דקות מבעיטה מדוייקת של סטארידג' מתוך הרחבה אחרי בישול של סטרלינג. בדקה ה-20 ג'ורדן הנדרסון הכפיל את היתרון אחרי שקיבל כדור מסטארידג' הלוהט ובעט לפינה השמאלית הגבוהה ולרשת. דווקא כשהיה נדמה שהמארחים שועטים לניצחון קליל, הגיע ג'ונג'ו שלבי משום מקום והדביק כדור לחיבורי הכדור. שלבי שגדל בליברפול ,לא חגג וזכה למחיאות כפיים מהקהל באנפילד אבל בדקה ה-27 ווילפריד בוני כבר עשה 2:2 בנגיחה אחרי הרמה של דה גוזמן והקהל נכנס להלם, עד שסטארידג' החזיר את היתרון למארחים כשנגח פנימה אחרי הרמה מדוייקת של סוארס בדקה ה-36.

הדרמה נמשכה במחצית השנייה ו-ווילפריד בוני שוב השווה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-48 אחרי הכשלה ברחבה של סקרטל. ליברפול תקפה בחמת זעם והגיעה על שכרה בסופו של דבר כשג'ורדן הנדרסון השלים צמד וקבע את תוצאת הסיום עם בעיטה מקרוב אחרי הדיפה לא טובה של מישל וורם לבעיטה של סוארס. ליברפול צימקה את הפער ממנצ'סטר סיטי השלישית לנקודה בעקבות הניצחון הזה, סוונסי נותרה במקום ה-12.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רוברט סנודגראס שחקן נוריץ' חוגג. GettyImages
ברח מהתחתית. רוברט סנודגראס חוגג על חשבון טוטנהאם/GettyImages

נוריץ' - טוטנהאם 0:1

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, טוטנהאם נעצרה דווקא מול קבוצת התחתית של נוריץ' והתרחקה מאוד מהמאבק על המקום הרביעי שמקנה כרטיס למוקדמות ליגת האלופות. אחרי ההפסד של סנדרלנד לארסנל נוריץ' ידעה שניצחון שלה ירחיק אותה ארבע נקודות מהקו האדום ושתי דקות מפתיחת המחצית השנייה השיגה את השער המיוחל. רוברט סנודגראס הקדים את דני רוס מצד ימין, חתך למרכז וברגל שמאל בעט לפינה ולרשת. 0:1 לנוריץ' בסיום, התרנגולים רחוקים כבר שש נקודות מליברפות הרביעית.

ניוקאסל - אסטון וילה 0:1
לויק רמי (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully