וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שלושער לזלאטן ב-2:4 של פריס סן ז'רמן בטולוז

השבדי החזיר את האלופה ליתרון חמש בפסגה, 8 דקות לבן בסט. 33 דקות לשכטר בהפסד נאנט 3:0 לראן, 0:0 בין ליל לליון

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
אי אפשר לעצור אותו. זלאטן/רויטרס

המחזור ה-26 בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. בראשון מביניהם, זלאטן איברהימוביץ' סיפק הצגה על חשבון טולוז ועדן בן בסט ועם שלושער סידר לפריס סן ז'רמן 2:4 ושוב, פער של חמש נקודות במקום הראשון. נאנט (33 דקות לאיתי שכטר) הובסה 3:0 בבית בידי ראן, בעוד ליל וליון נפרדו ב-0:0.

אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בין השערים של זלאטן, גם הוא כבש. אסקיאל לאבצי/רויטרס

טולוז - פריס סן ז'רמן 4:2

הקרקס הנודד של זלאטן איברהימוביץ' הגיע גם לטולוז ולמארחים לא היו תשובות מול השבדי, שירה שלושער והעלה את מאזנו ל-22 שערי ליגה. החלוץ הנהדר של האלופה כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-32, אבל וויסאם בן ידר איזן דקה להפסקה בשער מצוין מהאוויר. אסקיאל לאבצי החזיר את היתרון לקבוצה מהבירה כאשר בעט לרשת בדקה ה-56 מתוך הרחבה. 12 דקות לאחר מכן, זלאטן נגח לאחור הגבהה של יוהאן קבאיי. בן ידר לא ויתר ובדקה ה-72 שוב צימק עם שער מתוך הרחבה. דקה לסיום, זלאטן החמיץ פנדל (אחרי 24 בעיטות מוצלחות) עם ניסיון להתחכם בפאננקה, אבל כבש את הריבאונד כדי לסגור עניין. עדן בן בסט נכנס שמונה דקות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דיבוק אוריגי שחקן ליל לפני ז'ורדן פרי שחקן ליון. רויטרס
תיקו מאופס שני העונה. דיבוק אוריגי מול ז'ורדן פרי/רויטרס

ליל - ליון 0:0

שתי קבוצות הצמרת סיימו גם את המפגש השני שלהן העונה ללא שערים. ליון הגיעה אחרי ה-0:0 באודסה בליגה האירופית והופיעה הפעם עם ההרכב הראשון, אבל גם הוא לא הניב שערים מול וינסנט אניימה, שלא נזקק למאמץ רב מדי כדי לשמור על רשת נקייה בפעם ה-16 העונה בליגה, פרט לעצירה נהדרת באחד על אחד מול אלכסנדר לקאזט בדקה ה-76. זה קרה שתי דקות אחרי שדיבוק אוריגי בעט כדור מרחוק שאנתוני לופס הדף למשקוף והחוצה. שוער ליון עבד קשה יותר ומנע מקבוצתו הפסד, וגם כשנכנע לבעיטה של רוני רודלאן בתוספת הזמן השער נפסל בגלל נבדל קטנטן. ליל שלישית עם 46 נקודות, ליון שישית עם 41.

אנתוני לופס שוער ליון לפני נולן רו שחקן ליל. רויטרס
מנע מליון הפסד. השוער אנתוני לופס לפני נולן רו/רויטרס

נאנט - ראן 3:0

איתי שכטר נכנס כמחליף בדקה ה-57, אבל לא הצליח למנוע מנאנט תבוסה כואבת בדרבי. ראן, שצברה רק נקודה בששת משחקי החוץ האחרונים שלה, הצליחה לנקום ביריבתה על ההפסד 3:1 בסיבוב הקודם ועל הדרך גם לברוח מהתחתית. פול ז'ורז' אנטפ, הכישרון הצעיר שהגיע מאוקזר, העלה את ראן ליתרון בדקה ה-16 עם שער הבכורה שלו בליג 1. נאנט התקשתה ללא כוכבה פיליפ ג'ורג'ביץ' ובדקה ה-63 הנורבגי אנדרס קונרדסן חגג שער בכורה משלו בבעיטה מ-18 מטרים. את התוצאה חתם אולה טויבונן השבדי, שסיים מתפרצת בתוספת הזמן עם הקפצה מעל רמי ריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully