וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לוזון הפסיד. רפאלוב כבש, בישל, נפצע וצימק את הפער

סטנדרד נכנעה 3:2 לגנט אחרי שברוז' חגגה 2:5 על לובן, הקשר כיכב. דאבור בישל ב-1:1 של גראסהופרס מול באזל. שער לצמח

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
שער ופציעה, אבל העיקר שהפער קוזז. רפאלוב/GettyImages

יום גדוש בנציגות ישראלית בקבוצות האירופאיות השונות סיפק לא מעט כותרות, ובמוקד עומד המאבק המסקרן בבלגיה על תואר האליפות. סטנדרד ליאז' של גיא לוזון הפסידה 3:2 לגנט והפער בינה לבין קלאב ברוז' שהביסה 2:5 את לובן החלשה בחוץ עומד כעת על שבע נקודות בלבד. למי שהספיק לשכוח, בעוד שלושה מחזורים יתבצע קיזוז ולכן הפער נכון לעכשיו הוא ארבע נקודות בלבד כשבמחזור הקרוב סטנדרד תתארח אצל קלאב ברוז' למשחק העונה. הישראלי שכן הספיק לחגוג הוא ליאור רפאלוב שכבש במדי ברוז', בישל, אבל נפצע במשחק.

תחילה עלתה ברוז' לשחק, ורפאלוב כבש את השער השני ב-2:5 הגדול על לובן בדקה ה-21 כשהוא הגיע למצב של אחד על אחד ולא התבלבל מול השוער. הקשר גם בישל את השער הרביעי, אבל בדקה ה-67 הוא תוקל בחריפות והוחלף כשהוא צולע החוצה מהמגרש.

מי שלא הצליחה להינצל מהפסד שני העונה וראשון בבית היא סטנדרד שעלתה לשחק לאחר מכן נגד גנט וירדה מנוצחת 3:2 אחרי דרמה של ממש. אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים, סטנדרד שהופיעה ללא מישי בטשואי המורחק, קיוותה להמשיך ולשמור על הפער, אבל גנט, שסיימה בשני משחקיה האחרונים בתיקו, עשתה לה צרות. זה התחיל עם שער יתרון של סטנדרד כשג'וליאן דה סארט הבקיע (15), אבל שער עצמי של קאנו (24) ומיד שער של כריסטוף לפואן (26) סיפקו מהפך גדול שקבע 1:2.

סטנדרד כבר הייתה בטוחה שהיא יוצאת עם נקודה אחרי שז'ופרה מוז'נגי ביה (86) הבקיע בפנדל את ה-2:2. נגמר? ממש לא אחרי שאנטה פוליץ' (89) סיפק את השער המתוק לגנט שפותח מחדש את הצמרת בליגה הבלגית. טל בן חיים לא נכלל בסגל.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
פתאום הכול פתוח. גיא לוזון/GettyImages

* אחרי שכבש צמד ובישל במשחק הקודם שלו במדי גראסהופרס, מונס דאבור נתן עוד הצגה במדי קבוצתו במשחק הצמרת מול באזל המוליכה. החלוץ פתח בהרכב, שיחק 90 דקות ובישל את השער הראשון של של קבוצתו ב-1:1. כדור עומק של דאבור בדקה ה-51 הסתיים בשער של דניאל פאבלוביץ' בדקה ה-51, אבל כעבור שש דקות השווה ולנטין שטוקר עם בעיטת מספרת מתוך הרחבה. בדקה ה-88 קיבלה גראסהופרס הזדמנות פז לנצח בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, אבל סאלטיץ' החמיץ ודאבור כמעט הבקיע בכדור החוזר אך הכדור שלו חמק מעל השער.

* ביברס נאתכו ניצח ב"דרבי הישראלי" בליגה היוונית, כשקבוצתו פאוק סלוניקי הביסה 0:3 את פנתראקיקוס של עשהאל בן שבת. שני הישראלים פתחו בהרכב, נאתכו השלים 90 דקות, בעוד בן שבת הוחלף בדקה ה-81 וגם ספג כרטיס צהוב בדקה ה-55. האלבני ארגיס קאצ'ה הבקיע בבעיטה מרחוק לזכות פאוק בדקה ה-63, המחליף הקרואטי זבונימיר ווקיץ' הוסיף צמד מהיר בדקות 85 ו-86. המארחת חזרה למקום השני עם 54 נקודות, פנתראקיקוס במקום השביעי עם 34.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות במרכז ההגנה של בוורן וסייע לה להשלים משחק שלישי ברציפות ללא ספיגה, בניצחון החוץ המפתיע 0:2 על גנק. חנן ממן ישב על הספסל ולא שותף, בוורן התקדמה למקום ה-13 ורחוקה חמש נקודות מהקו האדום.

* עידן ויצמן השלים 90 דקות ב-0:0 בחוץ של סימורק מול מוליכת הטבלה קראבאח במסגרת המחזור ה-23 בליגה האזרית.

* דן מורי לא שותף, ויטסה ניצחה 1:3 את וואלבייק במחזור ה-24 בליגה ההולנדית.

* ציון צמח כבש את שערו הראשון העונה במדי פראלימני, שהביסה 0:5 את אלקי לרנקה בליגה הקפריסאית. הישראלי נכנס בדקה ה-75 וכבש את השער הרביעי במשחק, בדקה ה-81.

* גיא אסולין נכנס כמחליף בדקה ה-76 והיה שותף לניצחונה של הרקולס אליקנטה 0:1 על פונפרדינה במחזור ה-27 בליגה הספרדית השנייה. הרקולס עלתה מעל הקו האדום כשבמאזנה 34 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דודו ביטון שחקן אפואל ניקוסיה. GettyImages
הפסד כואב. ביטון/GettyImages

* דודו ביטון, שעלה מספסל אלקורקון בדקה ה-61 במקומו של אוסקר פלאנו שנפצע, היה שותף להפסד הביתי וקורע הלב של קבוצתו 2:1 לדפורטיבו לה קורוניה, עבורה ניצח את המשחק לופו בדקה ה-91. דפור ממשיכה להוליך את הטבלה בניסיונה לחזור לליגה הבכירה בספרד, בעוד אלקורקון פספסה הזדמנות לברוח מהתחתית והיא עדיין חזק במאבק נגד הירידה.

* במשחק מרכז טבלה בליגה הקפריסאית ניצחה א.א.ק לרנקה בביתה 1:2 את אנורתוזיס. בשורות המארחים, שיחק חיים מגרלשווילי 90 דקות ואף ספג כרטיס צהוב שתי דקות לסיום. חסן אבו זייד לא שותף. אצל האורחים, רוברטו קולאוטי ומשה אוחיון השלימו משחק מלא והיו פעילים, כאשר קולאוטי החמיץ הזדמנות פז לשוויון בדקה ה-80, בעת שקבוצתו הייתה בפיגור 1:0. עמית בן שושן לא שותף.

* עודד גביש שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב בהפסד הביתי של שלאסק ורוצלאב 3:2 לרוך חוז'וב. קבוצתו במקום ה-13 עם 24 נקודות אחרי 23 מחזורים בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully