וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה בדרבי, מילאן גברה על סמפדוריה

שער של קרלוס טבס (30) העניק לאלופה 0:1 יוקרתי על טורינו, הרוסונרי חזרו עם 0:2 מגנואה, שער ובישול לעאדל טעראבט

שחקני יובנטוס חוגגים עם פול פוגבה. GettyImages
גם היריבה העירונית לא עצרה אותם. שחקני יובנטוס חוגגים על חשבון טורינו/GettyImages

המחזור ה-25 בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם משחק מוקדם שבו ניצחה ורונה 2:3 בחוץ את ליבורנו, אבל במשחק המרכזי של המחזור ניצחה יובנטוס האלופה 0:1 את טורינו בדרבי ופתחה שוב פער בפסגה. גם מילאן ניצחה 0:2 בחוץ את סמפדוריה ואינטר איכזבה עם 1:1 ביתי מול קליארי. במשחק האחרון של הערב, לאציו ניצחה 2:3 את ססואולו לאחר סיום משוגע.

קרלוס טבס שחקן יובנטוס חוגג מול טורינו. GettyImages
חוזר לעצמו בגדול ביובנטוס. קרלוס טבס חוגג/GettyImages

יובנטוס - טורינו 0:1

הדרבי מול טורינו הוא אף פעם לא משחק קל עבור יובנטוס, במיוחד בעונה שבה האחות הקטנה של יובה נראית טוב וממוקמת שמינית בליגה, אבל למרות הקושי הגברת הזקנה הצליחה לזכות במלוא שלוש הנקודות במשחק הזה ולפתוח שוב פער של תשע נקודות בפסגה. טורינו התגוננה היטב אבל נכנעה למהלך מנצח בדקה ה-30. קוואדו אסמואה המגן השמאלי פרץ באגף ויישר כדור למרכז, קרלוס טבס השתלט על הכדור ומקצה הרחבה בעט כדור חזק ומדויק לפינה ולרשת. 0:1 קטן אבל מתוק לגברת הזקנה בסיום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עאדל טעראבט מילאן חוגג שער. AP
נכנס לעניינים במילאן. עאדל טעראבט/AP

סמפדוריה - מילאן 2:0

אחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד בליגת האלופות, מילאן חזרה לנצח בליגה וחזרה מגנואה עם כל שלוש הנקודות. עאדל טעראבט, הקשר המרוקני שהגיע מפולהאם, קיבל הזדמנות בהרכב של סיידורף וסיפק קבלות על כך עם שער מוקדם כבר אחרי 12 דקות. המארחים ניסו להגיב אבל אדיל רמי הבלם, שחקן רכש נוסף של סיידורף הבטיח את הניצחון עם שער נוסף בדקה ה-58 אחרי בישול של טעראבט. מקסי לופס, החלוץ הארגנטינאי של סמפדוריה, נכנס כמחליף בדקה ה-56 אך הספיק לקבל שני צהובים ולהיות מורחק בדקה ה-72. מילאן נצמדה לטורינו השמינית בעקבות הניצחון הזה, סמפדוריה קרובה מאוד לתחתית עם 28 נקודות בלבד ב-25 מחזורים.

צפו: טיציאנו קרודלי מאבד שליטה (החל מ-2:08)

אינטר - קליארי 1:1

כשהיא במקום החמישי המאכזב, אינטר אירחה את המשחק הזה בתקווה להשיג ניצחון ליגה שלישי רצוף ולסגור את הפער מפיורנטינה הרביעית, אבל איבדה נקודות חשובות במאבק על אירופה מול יריבה שאותה הייתה חייבת לנצח. האורחים בעיקר התגוננו אבל עלו ליתרון בדקה ה-40 אחרי בעיטת עונשין מ-11 מטרים של מאוריסיו פינייה הצ'יליאני. רולאנדו הבלם השווה בדקה ה-52 אחרי בישול של מאורו איקרדי, אבל יותר מזה אינטר לא הצליחה להשיג ונותרה רחוקה ארבע נקודות מפיורנטינה הרביעית.

וולטר סמואל אינטר מול מאוריסיו פינילה קליארי. AP
עוד אכזבה לאינטר. מאוריסיו פינייה מול וולטר סמואל/AP

לאציו - ססואולו 2:3

נועלת הטבלה נחלה הפסד שישי ברציפות, שככל הנראה יביא לסיום דרכו של המאמן אלברטו מלזאני ולחזרתו של המאמן שהעלה את הקבוצה ליגה ואימן עד לפני חודש - אוסביו די פרנצ'סקו. לאציו המדורגת עשירית התאוששה מההפסד המביך ללודוגורץ בליגה האירופית, במשחק דרמטי בו ארבעה שערים הובקעו ב-18 הדקות האחרונות. המגן השמאלי שטפן ראדו חגג שער ראשון זה שנה עם טיל מ-30 מטרים לרשת הגבוהה ופתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-38, אך השיגעון החל בדקה ה-72. ססואולו הצליחה לחזור הודות לשער בכורה של סרג'יו פלוקארי דווקא מול האקסית, אבל בחלוף דקה מירוסלב קלוזה ענה עם השישי שלו העונה בליגה. עוד חמש דקות עברו, והמחליף אנטוניו פלורס פלורס המחליף השווה בבעיטה חופשית אדירה, אבל המילה האחרונה הייתה של ראדו, שניסה להגביה וראה את הכדור חודר לרשת בדקה ה-83. השער נרשם לבסוף לחובתו של הבלם האורח פאולו קנבארו, אך בכל מקרה הניצחון של לאציו.

שטפן ראדו שחקן לאציו עם מאמנו אדי רייה. GettyImages
הסקורר המפתיע של לאציו. שטפן ראדו עם אדי רייה/GettyImages

ליבורנו - ורונה 3:2

העונה המצוינת של הקבוצה מעירם של רומיאו ויוליה נמשכה עם ניצחון לא פשוט, בו היא כמעט שמטה יתרון גדול. האורחים יצאו לבליץ ב-12 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה. בושקו ינקוביץ' הגביה כדור שבלבל את כולם והפך לשער בדקה ה-33. שתי דקות למחצית, לוקה טוני השאיר את רומולו מול השוער במתפרצת וזה הכפיל את התוצאה ובדקה ה-45 היה זה טוני עצמו שמול שער ריק קבע 0:3. ליבורנו לא אמרה נואש וצימקה תוך דקה במחצית השנייה. פאוליניו כבש בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-72 ומיד לאחר מכן, לאנדרו גרקו שלח פצצה לחיבורים. יותר מזה ליבורנו לא השיגה והיא נותרה באזור המסוכן, בעוד ורונה התבססה בצמרת.

סוזה רומולו שחקן ורונה חוגג שער. Gabriele Maltinti, GettyImages
העונה הנהדרת נמשכת. רומולו והחברים חוגגים/GettyImages, Gabriele Maltinti

משחקים נוספים:

קייבו - קטאניה 0:2
לקייבו: סיריל תרו (38), לוקה ריגוני (68)

אודינזה - אטאלנטה 1:1
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (71, בפנדל), לאטאלנטה: דוידה בריביו (24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully