וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן קרויף נפגש עם פרס: "הספורט הוא מקום להבנה"

הכדורגלן האגדי ערך פגישה עם נשיא המדינה, שאמר לו: "אתה מודל לחיים בשלום, שמח שג'ורדי משאיר את המורשת שלך פה"

צילום: עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן

אחרי שהגיע לתמוך בבנו במשחקה של מכבי תל אביב מול באזל ביום חמישי, המשיך הבוקר (ראשון) יוהאן קרויף בביקורו בישראל ונפגש עם נשיא המדינה שמעון פרס. כדורגלן העבר האגדי הצטרף לבנו ג'ורדי במפגש החגיגי, בו אמר: "זה כבוד עצום עבורי להיות פה. הכבוד ההדדי הוא המוטיב החשוב ביותר בספורט וערך מרכזי. אנו מאמינים כי חוקי הספורט שווים בפני כולם, ולכולם הזכות ליהנות ולהשתתף בספורט ולהיות מצוינים".

"קרן קרויף הקימה 190 מגרשים בארצות הברית, דרום אפריקה, מקסיקו, במזרח התיכון וב-22 מדינות במטרה לקדם את הספורט ולחזק את ההבנה ההדדית", המשיך קרויף. "מגרשי הספורט שלנו הם לא רק מקום לשחק כדורגל אלא לדבר ולהבין אחד את השני. העוסקים בספורט מבינים כי בין אם ניצחת או הפסדת ביום שאחרי כולנו בני אדם ועל כן מתנהגים בכבוד זה לזה גם אם מתחרים. בהמשך למגרש שהקמנו ביפו לפני שלוש שנים אני מתרגש כי בספטמבר הקרוב ייפתח מגרש נוסף בעכו לקידום הדו קיום דרך הכדורגל".

נשיא המדינה שמעון פרס עם יוהאן קרויף, ג'ורדי קרויף. מארק ניימר,, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה שמעון פרס עם יוהאן קרויף, ג'ורדי קרויף/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימר,

פרס אמר לקרויף: "לא רק שהיית שחקן כדורגל יוצא מן הכלל, הכנסת לכדורגל ערך מוסף חינוכי והוא קידום השלום וחיבור בין בני האדם ברחבי העולם. בכדורגל המהיר והטוב מנצח ללא אפליה וללא גזענות. ובמגרש כולם שווים, יהודים, מוסלמים ונוצרים. פועלך למען קידום הספורט ולקידום השלום חשוב ביותר- ומקנה תקווה לילדים ולבני הנוער. אני מקווה כי תרחיב את פעילותך בישראל לקידום הספורט והדו קיום. המסר שאתה מעביר מעורר תקווה ומונע דעות קדומות בקרב ילדים ובני נוער. בישראל אתה יותר מאזרח רצוי - אתה מודל לחיים ביחד בשלום. היית אגדה ונשארת אגדה, ואני שמח שאתה משאיר את השושלת והמורשת שלך ג'ורדי, פה איתנו בתל אביב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא המדינה שמעון פרס עם יוהאן קרויף, ג'ורדי קרויף. מארק ניימר,, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה שמעון פרס עם יוהאן קרויף, ג'ורדי קרויף/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימר,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully