וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "גוטליב חולמני לפעמים, זה עלה במשחק"

23.2.2014 / 10:17

הבלם שטעה בשער ספג ביקורת מחבריו. גורש: "השופט והקוון לא ראו שהכדור פגע לקדוסי ביד". נעים קילל את אוהדי בני יהודה

one

הפועל עכו רשמה אתמול (שבת) הפסד כואב 1:0 לבני יהודה שהחזיר אותה למעשה למאבקי התחתית. שער של אוהד קדוסי במחצית השנייה גרם לכך שבין עכו לקו האדום מפרידות כעת שבע נקודות. מי שלא היה רגוע במהלך כל המשחק הוא יובל נעים שסבל מקללות וגידופים מצד אוהדי בני יהודה במשך כל המשחק.

נעים שהתקשה לעמוד מהצד ולשמוע את הדברים החזיר בקללות משלו כלפי הקהל, אך עוזרו איציק טוויזר ניסה להרגיע אותו פעם אחר פעם. בסיום המשחק יצא נעים כנגד התנהלות האוהדים.

מי שזכה ללא מעט ביקורת בעקבות ההפסד הוא הבלם אדי גוטליב שהיה אשם ישיר בשער. "הוא חולמני לפעמים, וזה חבל כי הוא בלם טוב", אמרו שחקנים. "חבל שרגע אחד של חוסר תשומת לב עלה לנו למעשה במשחק שלם". חמדי סליחי לא הורגש במהלך המשחק, כמעט ולא קיבל כדורים ולא היה מעורב במשחק ההתקפה של עכו.

צפו בני יהודה גברה 0:1 על הפועל עכו בבלומפילד

נעים: "אוהדי בני יהודה הוציאו את הטעם מהכדורגל"

אוהד קדוסי שחקן בני יהודה מול אדי גוטליב שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
"חבל שרגע אחד של חוסר תשומת לב עלה לנו למעשה במשחק שלם". גוטליב מול קדוסי/ברני ארדוב

בסיום המשחק אמר דודו גורש: "נלחמנו כל המשחק, ובסוף ספגנו שער מוזר. עדיין יש לנו פער גדול ונקווה לשמור ולהגדיל עליו עד הפלייאוף. אנחנו לא רוצים להגיע בלחץ למחזורים האחרונים. בשער עצמו אדי ניסה להרחיק, פגע לקדוסי בחזה והוא נגע גם ביד. השופט והקוון לא ראו, ובסוף הכדור נכנס".

הקפטן התייחס לניצחונות של מכבי פתח תקוה ורעננה, ואמר: "ציפינו שבשלב מסוים קבוצות התחתית ינצחו, אבל צריך לזכור שאנחנו תלויים רק בעצמנו. אם נגיע לפלייאוף עם יתרון של שבע נקודות, נהיה רגועים". על הקללות שספג מאמנו מאוהדי בני יהודה הוסיף: "לא הרגשתי אווירה עוינת. אנחנו באים לשחק כדורגל. הקהל של הקבוצה היריבה ממש לא מעניין אותי. לא הרגשתי משהו יוצא דופן".

בשבת תפגוש עכו את מכבי חיפה, ותיאלץ להסתדר ללא ארבעה שחקנים חשובים: מירקו אורמוש וסטיבן כהן המוצהבים, איסמעיל ריאן שמושאל מהירוקים ולא מורשה לשחק, וכן מהראן אבו ריא החולה. עד המשחק מקווים בעכו שברניסלב יובאנוביץ' יתאושש מהפציעה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully