וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבי לוזון מצפה מאלי גוטמן להעפיל מכל בית"

23.2.2014 / 8:03

המאמן ויו"ר ההתאחדות ממתינים להגרלת היורו (13:00, משדר מיוחד בוואלה!). גוטמן ממתין לדמאיו בעניין אבוקסיס ולשריף

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. אדריאן הרבשטיין
"מצפים ממנו להעפיל מכל בית". אלי גוטמן/אדריאן הרבשטיין

משלחת של ההתאחדות והנבחרת הישראלית, הכוללת את יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, המאמן הלאומי אלי גוטמן והמנכ"ל רותם קמר, המריאה שלשום לצרפת כדי ליטול החלק בהגרלת המוקדמות של יורו 2016 היום (13:00, משדר מיוחד בוואלה! ספורט). בנבחרת מקווים לקבל כמובן הגרלה נוחה, שתאפשר לה להעפיל לכל הפחות למשחקי ההצלבה בהם יטלו חלק הנבחרות מהמקום השלישי.

בהגרלה יוגרלו 53 נבחרות לשמונה בתים של שש נבחרות, ועוד בית אחד שיכיל רק חמש נבחרות. שתי הראשונות מכל בית תעפלנה, כמו גם השלישית עם המאזן הטוב ביותר. שמונה הנבחרות הנותרות תשחקנה בשלב הפלייאוף, מה שמגדיל את הסיכויי של נבחרת ישראל להעפיל. נבחרת צרפת תשלים את הבית היחיד שבו חמש נבחרות, אך משחקיה ייחשבו לפרוטוקול בלבד. "לוזון מצפה מגוטמן להעפיל מכל בית, בכל הגרלה", סיפרו אתמול בהתאחדות. "אופ"א מאפשרת בקמפיין הנוכחי ל-24 נבחרות, כמעט מחצית, להשתתף בשלב הבא. אין שום סיבה שלא נעלה מכל בית". בנבחרת היו מעדיפים לקבל יריבות "נוחות" יחסית בשני הדרגים הראשונים. כך למשל, הנבחרת תוכל להגריל את בוסניה או יוון מהדרג הראשון, ואת הונגריה ואירלנד בשני. בדרג הראשון מופיעות נבחרות חזקות כמו איטליה, גרמניה, אנגליה, הולנד, רוסיה, ספרד ופורטוגל. בשני מופיעות גם בלגיה, קרואטיה, דנמרק, שבדיה, שוויץ, אוקראינה וצ'כיה החזקות.

המאמן אלי גוטמן כבר החליט בתום הקמפיין הקודם שאריאל הרוש יהיה השוער הבכיר שלו, והיום זומן השוער לייצג את שחקני הנבחרת בטקס מיוחד שעורכת ההתאחדות לקראת הגרלת המשחקים. גם אליניב ברדה, שייכלל בסגל שהמאמן יפרסם במהלך השבוע, יהיה שם. בנבחרת היו אמורים לזמן גם את חן עזרא, אך בהתאחדות הסתפקו בשני שחקנים לבסוף. שחקן נוסף שאמור לקבל זימון הוא מאור בוזגלו שנמצא בכושר מצוין.

כפי שפורסם, שני המועמדים המובילים לתפקיד עוזר המאמן הם יוסי אבוקסיס, אותו גוטמן רצה מאוד להשאיר (ההחלטה, על פי ראשי ההתאחדות, תלויה במשה דמאיו), ואלי כהן (השריף), שלגביו מדובר ביוזמה של אנשי ההתאחדות שהמליצו לגוטמן להחתימו.

משה דמאיו חבר ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
ההחלטה תלויה בו. משה דמאיו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully