וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פתח תקוה מרוצים מזנלי, אלרואי כהן מאוכזב

23.2.2014 / 7:11

למועדון אופציה להארכת חוזהו פיני, הקשר לא התלבש למשחק. שחקנים חגגו עם גלבאן, רפואה: "שימשיך להביא מספרים"

one

מספר ימים לאחר האסיפה הקשה שערכו קובי רפואה וייטב לוזון, והמהפכה בהרכב שהגיעה בעקבותיה, במכבי פתח תקוה יכולים לשמוח אחרי ה-0:2 על בני סכנין, שהיווה הניצחון הראשון בליגה מאז הניצחון בעכו, לפני שישה מחזורים.

השער שהבקיע פדרו גלבאן אמש הגיע לאחר ביקורת שספג בשבועיים האחרונים באשר ליכולתו. במועדון חששו שהעובדה שהוא עומד להפוך למלך השערים הזר הגדול ביותר בכל הזמנים, מעט מלחיצה אותו. "כל הכבוד לפדרו על שבירת השיא, אני שמח בשבילו. אבל אותנו מעניין שימשיך להביא מספרים כדי שנישאר בליגה", אמר אתמול רפואה בהקשר שלו. אלרואי כהן לא נכלל אתמול בסגל הקבוצה ונראה מאוכזב ממעמדו. במועדון טוענים כי מדובר בהחלטה מקצועית, מה גם שהעונה ישנה כוונה לקדם שחקני בית, דוגמת לידור כהן.

שחקני הקבוצה עדיין ממתינים למשכורות חודש ינואר, אבל בצל הבעיות הכלכליות במועדון יכולים להיות מרוצים מאוד מארפן זנלי. קשר נבחרת פינלנד שהגיע ביום האחרון של מועד ההעברות בהחלט מספק את הסחורה ועד עכשיו מרשים יותר מכל שחקני הרכש. למועדון יש אופציה לרכישת השחקן מהלסינקי הפינית, ולפי היכולת הנוכחית נראה שהקבוצה לא תימנע מלהחתימו לעונה נוספת אם תישאר בליגה. על החלוץ לוקה רוטקוביץ' נאמר: "הוא שחקן שעובד הרבה על המגרש. צריך להפעיל יותר שיקול דעת וקצת יותר הכוונה בנוגע להבנת המשחק. הוא עוד יעזור לנו". הקבוצה היתה אמורה לערוך היום משחק אימון, אך זהות היריבה (מספר יריבות פוטנציאליות על הפרק) עדיין לא נקבעה.

פדרו גלבאן, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שמחים בשבילו. גלבאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully