וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "מפרגן לגלבאן". בלבול: "הכדור לא נכנס"

מאמן מכבי פ"ת החמיא לארגנטינאי, שהפך לזר הפורה בתולדות הליגה. אוהדי סכנין קיללו את בלבול, שניים מהם עוכבו לחקירה

one

במכבי פתח תקוה יכולים לנשום לרווחה אחרי הניצחון 0:2 על בני סכנין בדוחא, אבל אחרי הניצחונות של בני יהודה ורעננה, בקבוצה מבינים שהמלחמה תהיה עד הסוף. אוהדי סכנין, מנגד, זעמו לאחר ההפסד. בסיום המשחק עשרות אוהדים חיכו מחוץ לאצטדיון, קראו למרקו בלבול להתפטר, וקיללו את המאמן ואת השחקנים. שני אוהדים של סכנין עוכבו לחקירה אחרי שניסו לפרוץ למתחם האצטדיון.

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
הדרך עדיין ארוכה. רפואה/מגד גוזני

בצד המנצח נרשמה אופטימיות גדולה. "באנו, נלחמנו ועבדנו כמו שצריך. השחקנים נתנו 200 אחוז היום, קבוצה במצב שלנו צריכה להילחם. שיחקנו חזק ונוקשה, לא היינו נרפים", אמר המאמן המנצח קובי רפואה. "נתנו את הנשמה וזה מה שהביא את הניצחון. אנחנו קבוצת תחתית וצריך להמשיך קדימה. זה ניצחון חשוב, הדרך עוד ארוכה".

על העובדה שפדרו גלבאן הפך לזר הפורה ביותר בליגה העל בכל הזמנים (71) אמר: "אין ספק שגלבאן הוא שחקן של מספרים, נצטרך אותו גם בהמשך בכושר כזה טוב. כל הכבוד לו על שבירת השיא, אני שמח בשבילו. אותנו מעניין שימשיך להביא מספרים כדי שנישאר בליגה".

על המשחק במחזור הבא מול באר שבע:"כל משחק הוא לגופו של עניין. נכין את השחקנים טוב למשחק, באר שבע קבוצה אדירה. המשחק אצלנו בבית, אני מקווה שנעשה תוצאה טובה גם שם. אני שמח על הלחימה שלא הייתה במשחקים האחרונים. הייתה לנו אסיפה קשה השבוע, השחקנים הפנימו, ומבחינת רצון ולחימה אנחנו קבוצת תחתית שרוצה להישאר בליגה וחייבת להילחם בצורה בלתי רגילה במגרש. היום ניצחנו בזכות הדברים האלה".

חגי גולדנברג: "באנו במטרה לנצח פה, לא משנה אם הכדורגל יהיה גדול או לא. קובי וייטב לקחו אותנו השבוע ודירבנו אותנו, נתנו לנו קצת על הראש בשבוע הזה, והתוצאה הגיעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מרקו בלבול מאמן בני סכנין. רוני לבנה
"בתקופה האחרונה אנחנו מבקיעים פחות". בלבול/רוני לבנה

מנגד, בסכנין שוב שמעו קללות מהיציעים. "לפעמים הכדורים לא נכנסים, ואם אתה לא מבקיע אתה סופג כמו שקרה היום מטעות שלך", אמר מרקו בלבול בסיום, "עשינו הכול כדי לחזור למשחק אחרי הגול הראשון וגם לאחר הגול השני, הכדורים לא נכנסו פשוט".

על האווירה החמה סביב הקבוצה: "יש לנו שחקנים עם אופי טוב וקבוצה מצוינת, אני מסתכל על הטבלה, ואני מאוד מרוצה ממה שאני רואה. יש תקופות שהכדורים לא נכנסים לרשת. בתקופה האחרונה אנחנו מבקיעים פחות. נעבוד קשה ונמשיך הלאה עם הרבה עבודה קשה".

על קריאות הקהל להתפטר: "הרגלנו את הקהל למשחקים טובים וכדורגל טוב עם הרבה שערים וניצחונות ברצף. כשלא מנצחים, יש כאלה שלא מרוצים. זה לא הרוב, זה קומץ, וזו זכותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully