וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מזל? החבר'ה שלי רדפו אחרי השער הזה"

מנג'ר צ'לסי חגג את השער הדרמטי בניצחון על אברטון. ונגר: "היינו חייבים את הניצחון הזה". פלגריני: "היה עניין של זמן עד שנבקיע"

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, לצד מאמן אברטון, רוברטו מרטינס. GettyImages
אחד חגג, לשני נשבר הלב. מוריניו עם מרטינס/GettyImages

אחרי לא מעט דרמה, כל שלוש הקבוצות בצמרת של אנגליה שמרו הערב (שבת) על מקומן עם ניצחון. בראש הטבלה ניצבת עדיין צ'לסי, אחרי שגברה ברגע האחרון 0:1 על אברטון, משער דרמטי במיוחד של ג'ון טרי. "זה היה משחק קשה מאוד", אמר מנג'ר הבלוז, ז'וז'ה מוריניו. "זו תחושה טובה להשיג בסופו של דבר את הניצחון. השחקנים עשו הכל, הם רצו את הניצחון. במשך 20 דקות היינו בשליטה, אחרי שאברטון היו בשליטה. הם מסרו טוב את הכדור, אבל ברבע השעה האחרונה היינו חזקים ושלטנו. כשאתה מבקיע בדקה ה-90 אפשר לדבר על מזל, אבל החבר'ה רדפו את השער הזה".

מוריניו הוסיף: "נקודה עבורם היתה טובה, עבורינו לא, ובסופו של דבר הגיע לנו לנצח. אם היינו מסיימים היום בתיקו, תוך כמה שעות היינו נופלים למקום השלישי. זו המציאות היום בליגה. לא נעים להפסיד ברגע האחרון, אבל כשאתה מנצח, זה ההיפך הגמור. זה פיצוי על הנקודות שאיבדנו מול ווסט ברומיץ'".

שחקני ארסנל לורן קוסיילני, אוליבר ז'ירו, פר מרטסקר חוגגים. GettyImages
התאוששו מבאיירן, ובסטייל/GettyImages

מי שנתנה את ההצגה המרשימה ביותר היא ללא ספק ארסנל, שדרסה את סנדרלנד 1:4, עם משחק נפלא של אוליבייה ז'ירו. הצרפתי כבש צמד והוסיף גם בישול, והחזיר את הקבוצה של ונגר לעניינים אחרי ההפסד לבאיירן מינכן בליגת האלופות.

"אחרי ששיחקנו בעשרה שחקנים הרבה זמן מול באיירן, היה טוב מאוד לנצח היום", אמר המאמן, ארסן ונגר. "שלוש הנקודות הן חשובות, והשער של רוזיצקי הוא אחד השערים היפים שכבשנו. זו הדרך בה אנחנו רוצים לשחק, וכשאתה מבקיע אנחנו שמחים כי זה מחזק את השיטה שלנו". על מאבק האליפות אמר ונגר: "אנחנו עדיין חזק במירוץ. מה שחשוב הוא שתהיה לנו המשכיות ושנשמור על ההופעות האלה. הפסדנו לליברפול והשגנו תיקו מול מנצ'סטר יונייטד, כך שהיינו חייבים את הניצחון הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. Laurence Griffiths, GettyImages
אמר לשחקניו להיות סבלניים. פלגריני/GettyImages, Laurence Griffiths

הקבוצה השלישית שעשתה את העבודה שלה הערב והשיגה את הנקודות היא מנצ'סטר סיטי, אם כי היא נראתה אפורה ב-0:1 מול סטוק. "הם הגנו עם עשרה שחקנים בתוך הרחבה שלהם", אמר מנואל פלגריני בסיום כשהתייחס לבונקר של האורחים. "זה היה חשוב מאוד להיות מרוכזים כנגד מתפרצות ובעיטות חופשיות. היה חשוב לשמור על רשת נקייה ולהיות סבלניים. בסיומו של הערב שלטנו במשחק, וזה היה עניין של זמן עד שנבקיע". על חזרתו הצפויה של סרחיו אגוארו אמר המנג'ר: "הוא יתחיל להתאמן ביום שלישי, ונראה במהלך השבוע אם הוא יוכל לשחק בגמר גביע הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully