וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 0:1 את בולוניה

הג'אלורוסי רשמו ניצחון שני רצוף בזכות שער של ראג'ה ניאנגולאן (37) וצימקו זמנית את הפער מיובנטוס לשש נקודות

קשר רומא רודריגו טדאי. AP
נשארים קרובים לאלופה. שחקני רומא חוגגים/AP

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם משחק בודד בו אירחה בולוניה מתחתית הטבלה את רומא השנייה למשחק חשוב מאוד עבור שתיהן. הג'אלורוסי לא מעדו, ניצחו 0:1 משער של ראג'ה ניאנגולאן בדקה ה-37 וצימקו זמנית את הפער מיובנטוס לשש נקודות. הניצחון של רומא עשוי להלחיץ את השלישית בטבלה נאפולי, הנאבקת עם רומא על המקום הישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות. הבולונזים, שנכנעו בשבוע שעבר 1:0 למילאן מאותו שער מדהים של מריו באלוטלי, נמצאים רק שתי נקודות מעל המקום שמוביל לליגה השנייה, ועלולים בסוף המחזור למצוא את עצמם מתחת לקו האדום.

בדקה ה-18 רומא רשמה החמצה גדולה, כשמהלך קבוצתי הסתיים במסירה של ז'רביניו למתיאה דסטרו, שבעט שטוח מקצה הרחבה, הכדור פגע בקורה, טייל על הקו ויצא החוצה. בדקה ה-37 רומא מימשה את יתרונה האיכותי ועלתה ל-0:1 לאחר שמיראלם פיאניץ' מסר כדור רוחב וראג'ה ניאנגולאן המשיך מקרוב פנימה. היה זה שערו הראשון של ניאנגולאן במדי רומא. עד למחצית רומא לא הצליחה להגדיל את יתרונה.

במחצית השנייה בולוניה יזמה יותר, ובדקה ה-73 היו קרובים לשוויון כשהמחליף אנדראה מונטובאני נגח כדור קרן שחלף סנטימטרים מעל משקוף שלערו של מורגן דה סנקטיס. בדקה ה-86 דה סנקטיס הדף נגיחה של דוידה מוסקארדלי ושמר על שערה של רומא נקי. בתוספת הזמן בולוניה החמיצה עוד הזדמנות גדולה להשוות כשלזארוס כריסטודולופולוס פספס את השער כשנגח מתיבת החמש החוצה, ובסיום רומא ניצחה 0:1.

קשר רומא ראג'ה נאינגולאן כובש מול בולוניה. AP
ניאנגולאן מבקיע את שערו הראשון במדי רומא/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully