וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: תיקו לוולנסיין מול סושו, בישול למליקסון

הישראלי הטביע את חותמו למרות ששיחק רק 10 דקות ב-2:2 של קבוצתו. סנט אטיין שלישית אחרי 0:2 בבאסטיה

מאור מליקסון שחקן ולנסיין (מימין) מול זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן. AP
הספיק לבשל ב-10 דקות בלבד על המגרש. מליקסון/AP

אחרי הניצחון הדרמטי אתמול (שישי) של מונאקו על ריימס של עטר, המחזור ה-26 בליגה הצרפתית נמשך כשמאור מליקסון וקבוצתו ולנסיין סיימו ב-2:2 ביתי מאכזב מול סושו ופספסו הזדמנות לעלות אל מעל הקו האדום. הישראלי בישל את השני. סנט אטיין עלתה למקום השלישי אחרי 0:2 בבאסטיה ומארסיי שמרה על מקומה בצמרת עם 0:1 ביתי על לוריין.

ברנדאו שחקן סנט אטיין (מימין) עם לואיק פראן. רויטרס
עלה למקום השלישי. ברנדאו/רויטרס

ולנסיין - סושו 2:2

מפגש התחתית הזה סיפק לוולנסיין של מליקסון הזדמנות יוצאת דופן לעלות לפחות זמנית מעל הקו האדום ולפתוח פער של שש נקודות על פני יריבתה הלפני אחרונה, אבל הסתיים במפח נפש ושער שוויון מאוחר. מליקסון פתח על הספסל וראה את עבדול וואריס מעלה את קבוצתו ליתרון בפנדל בדקה ה-51, אך שלוש דקות מאוחר יותר השווה סבסטיאן קורשיה. מאור מליקסון נכנס כמחליף בדקה ה-80 ושש דקות לאחר מכן בישל לוואריס את ה-1:2 של ולנסיין אבל המילה האחרונה הייתה של סושו ופלוריאן מראנז' שהשווה שתי דקות לסיום ומנע ניצחון חשוב מוולנסיין.

באסטיה - סנט אטיין 2:0

שבוע אחרי השוויון הדרמטי בקרב הצמרת מול מארסיי, סנט אטיין התארחה במגרשה הביתי מאוד של באסטיה והצליחה להשיג ניצחון יקר שהעלה אותה זמנית למקום השלישי על חשבון ליל. ברנדאו הלוהט שכבש גם מול מארסיי, הרשית ראשון בדקה ה-33. פתחי הארק קבע את תוצאת הסיום עם שער עצמי אומלל. ליל תוכל לחזור למקום השלישי אם לא תפסיד במשחק שלה מחר מול ליון.

מארסיי - לוריין 0:1

במחזור הקודם מארסיי איבדה בתוספת הזמן ניצחון במשחק צמרת מול סנט אטיין והערב היא חזרה למסלול הניצחון עם 0:1 דחוק וקשה. 82 דקות החזיקו מעמד האורחים עד שאנדרה פייר ג'יניאק כבש את שער הניצחון לקבוצה מדרום צרפת. מארסיי רחוקה רק שתי נקודות מסנט אטיין במאבק על המקום השלישי שמקנה כרטיס למוקדמות ליגת האלופות, לוריין ירדה למקום ה-12.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

משחקים נוספים

בורדו - אוויאן 1:2
לבורדו: ז'וליאן פובר (52), הנרי סבה (82), לאוויאן: קווין בריגו (73)

גנגאן - ניס 0:1
לגנגאן: מוסטפה יטבארה (90)

מונפלייה - אז'קסיו 0:2
למונפלייה: אנתוני מונייה (55), רמי קאבלה (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully