וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק תשחרר את מטה וורלד פיס ובנו אודריך

כדי לפנות מקום בסגל, החליטו בניקס לוותר על הרכז והפורוורד הוותיק, שעל פי אחיו מבוקש במיאמי, סן אנטוניו ואינדיאנה

שחקן ניו יורק ניקס מטה וורלד פירס. AP
כאן דרכינו נפרדות. וורלד פיס/AP

לאחר שלא הצליחה לבצע ולו מהלך אחד עם סגירת אחד עם סגירת חלון הטריידים ב-NBA, החליטה ניו יורק לשחרר הערב (שבת) את מטה וורלד פיס ובנו אודריך, ככל הנראה כדי לפנות מקום בסגל לשני שחקנים חדשים, והצעד יושלם בשעות הקרובות. הפורוורד הוותיק שהצטרף לניקס בקיץ וחתם על חוזה לשנתיים בשווי כ-3.2 מיליון דולר שיחק רק 13.4 דקות בממוצע ב-29 משחקים, לא זכה לקרדיט רב ממייק וודסון והוא יוכל כעת לחתום בקבוצה אחרת עד תום העונה.

"תודה רבה ניו יורק סיטי על הכל", כתב וורלד פיס בחשבון הטוויטר שלו. "תודה על שקיבלתם אותי, תמיד אהיה אסיר תודה". אחיו, דניאל ארטסט, ביקר את הנהלת הניקס בחשבון הטוויטר שלו עצמו, ואף ציין כי אינדיאנה, מיאמי וסן אנטוניו מועמדות לקלוט את שחקן הלייקרס לשעבר. כזכור, ארטסט שיחק ושוחרר מאינדיאנה אחרי התקרית המפורסמת עם דטרויט לפני קרוב לעשר שנים.

את אודריך בן ה-31 ניסו בניו יורק להעביר, בין היתר לוושינגטון ודנבר לקראת תום חלון ההעברות, אך לא הצליחו. הרכז שלא הירבה לשחק העונה היה מבוקש גם על ידי סן אנטוניו.

בתקשורת האמריקאית כבר העלו את האפשרות שהניקס ינצלו את המקום החדש בסגל כדי לנסות ולצרף את גלן דייויס, ששוחרר מאורלנדו ומבוקש גם על ידי הקליפרס וברוקלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully