וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "לא נעים לחטוף כזו התפוצצות של צסק"א"

22.2.2014 / 14:52

ניקולה וויצ'יץ' ומכבי ת"א נחתו אחרי התבוסה במוסקבה: "אסור להיכנס עכשיו לדיכאון, לכן המשחק נגד ירושלים מאוד חשוב"

עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב נחתה היום (שבת) בישראל, פחות מיממה אחרי התבוסה 100:65 לצסקא מוסקבה, שהייתה הגדולה ביותר של הקבוצה באירופה מאז 1976. מחר בבוקר השחקנים ישובו לאימונים לקראת משחק הליגה נגד הפועל ירושלים ביום שני. ביום חמישי הצהובים יארחו את גלאטסראיי בפתיחת הסיבוב השני של שלב הטופ 16 ביורוליג.

המנהל ניקולה וויציץ' סיפר לוואלה! ספורט על התחושות ששוררות בקבוצה לאחר התבוסה הכואבת: " זה לא נעים לחטוף כזו התפוצצות של צסק"א עלינו. ראו על השחקנים גם היום וגם אתמול שהם מבינים היטב מה קרה. הגענו בסגל חסר, יש לנו שלושה שחקנים חשובים שלא משחקים איתנו, אבל כולם מודעים למה שקרה".

לשאלה על השקט שהיה בחדר ההלבשה ובאוטובוס לאחר המשחק, הסביר וויצ'יץ': "הפסדנו בתוצאה גבוהה, 35 הפרש, אז ברור שלא נחגוג. כולם מודעים למשמעות של זה וכמה שזה לא נעים. כולם יודעים שלמרות לנו סגל מלא, אבל זה הפרש גבוה להפסיד בו".

המנהל הוסיף: "למרות ההפסד, כמו שלא חגגנו אחרי רצף ניצחונות, ככה אסור להיכנס לדיכאון ולמערבולת. מה שצריך זה לצאת מהסיטואציה הזאת, ולכן המשחק מול הפועל ירושלים ביום שני הוא משחק מפתח עבורנו. שום דבר לא ודאי, אבל אני מאמין שדווין סמית' כבר ישחק נגד ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully