וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר סאנטי: "אינטר זה החיים שלי, אני רוצה להישאר"

הקפטן הנצחי של הנראזורי התייחס לשמועות על איחוד עם מוריניו בצ'לסי: "הנושא כלל לא עלה. עבורי אינטר זה הבית"

חאבייר סאנטי שחקן אינטר. GettyImages
לא נפרד כל כך מהר. חאבייר סאנטי/GettyImages

חרושת השמועות בימים האחרונים בנוגע לאיחוד אפשרי בין חאבייר סאנטי לז'וזה מוריניו בצ'לסי, הגיעה גם לאוזני הקפטן הבלתי נגמר של הנראזורי, שהחליט הערב (שישי) לשים סוף לספקולציות. באנגליה דווח כי מוריניו הציע לשחקנו לשעבר להצטרף אליו בצ'לסי לעונה אחת כשחקן ואז לעבור לתפקיד של מנהל ספורטיבי או מאמן בצוות האימון של הקבוצה הבוגרת. סאנטי יעבור לתפקיד כזה בעתיד הקרוב, אך כנראה שזה יהיה באינטר, במדיה הוא משחק מאז 1995.

"בכנות, יש לי חיבור נהדר עם מוריניו", אמר הקפטן בן ה-40 לערוץ הטלוויזיה של אינטר. "אנחנו מדברים אחד עם השני פעמים רבות, אבל מעולם לא דנו בנושא הזה. אני מאמין שאוהדי אינטר יודעים מה החשיבות של החולצה הזאת עבורי. תמיד אמרתי שהמועדון הזה הוא החיים שלי והבית שלי. הרצון שלי הוא להישאר באינטר, אין לי מה להוסיף מעבר לזה".

בנוגע למעמדו כשחקן סגל שולי אצל וולטר מצארי מאז חזר מהפציעה הקשה, אמר סאנטי: "תמיד ידעתי שיש שתי אופציות - או שאתה משחק משריקת הפתיחה, או שאתה ממתין על הספסל להזדמנות שלך. יש לי הרבה כבוד לבחירות של המאמן ולעבודה של חבריי לקבוצה. אני מחכה לרגע שלי. אני מרגיש טוב והדבר הכי חשוב מבחינתי זה שאוכל לתרום את חלקי ברגע שאדרש לכך. אני חושב שהכול הולך בכיוון הנכון. מה שחשוב זה שאינטר תיתן את הכול ב-14 המשחקים הנותרים, במטרה להגיע לאירופה בסיום העונה. זה משהו שחשוב לכולנו".

ז'וזה מוריניו מאמן אינטר (ימין) עם חאבייר סאנטי. Shaun Botterill, GettyImages
השמועות הגיעו מאנגליה. ז'וזה מוריניו עם חאבייר סאנטי/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully