וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 2:3 דרמטי למונאקו על ריימס

עטר לא שותף, קורזאבה הכריע עבור סגנית המוליכה בדקה ה-95. שגרירים: אלמוג כהן ניצח את בן שהר בבונדסליגה השנייה

לייבין קורזאבה שחקן מונאקו. רויטרס
ווינר. לייבין קורזאבה לאחר שער הניצחון/רויטרס

אלירן עטר נותר הערב (שישי) על הספסל של ריימס ולא שותף, אך לפחות ראה מקרוב את אחת הדרמות הגדולות של העונה בליגה הצרפתית. הקבוצה שלו הצליחה להשוות פעמיים מול מונאקו, אך לבסוף ספגה בתוספת הזמן והפסידה 3:2 לסגנית המוליכה שצימקה זמנית את הפער מפריס סן ז'רמן לשתי נקודות.

קלאודיו ראניירי המשיך להעדיף את ואלר ז'רמן בחוד על חשבון דימיטאר ברבאטוב, והצרפתי החזיר לו כבר בדקה השמינית, עם נגיחה פנימה אחרי קרן של ז'ואאו מוטיניו. קצב המשחק ירד, אבל היה זה השקט שלפני סערת המחצית השנייה.בדקה ה-53 הגיע השוויון. אודאיר פורטס העביר כדור מימין לפרינס אוניאנגה, שהסתובב, עבר בין ריקרדו קרבאליו לאריק אבידל וכבש את השישי שלו העונה עם בעיטה מתחת לגופו של דניאל סובאשיץ'.

למונאקו לקח רבע שעה לצאת מההלם, והיא קיבלה את השער השני ממקור בלתי צפוי - ז'רמי טולאלן. הקשר בעל השיער המאפיר, שהבקיע שלושה שערים במדי מלאגה אך לא מצא את הרשת בכל חמש עונותיו בליון, השתחרר ובעט כדור שטוח וחד מ-16 מטרים לרשת בדקה ה-63 כדי לחגוג את שערו השני בלבד בקריירה בליג 1. הקודם, אגב, היה ב-2 באוקטובר 2004. כמעט עשור עבר מאז.

למרות זאת, אוניאנגה קלקל את פסטיבל טולאלן עם שוויון נוסף בדקה ה-71, אך 13 דקות לאחר מכן המגן אייסה מנדי קיבל כרטיס אדום בעקבות בעיטת קראטה מסוכנת וגסה לעבר החזה של לייבין קורזאבה והותיר את ריימס בנחיתות מספרית. מונאקו שלחה את כולם קדימה, עד שהמושיע הקבוע לייבין קורזאבה החליט לחרוץ את גורל המשחק. חאמס רודריגס בעט כדור לקורה בדקה החמישית של תוספת הזמן, והמגן השמאלי הצעיר עט על הריבאונד וכבש את החמישי שלו העונה. כולם, אגב, בחודשיים האחרונים. ווינר.

ז'רמי טולאלן שחקן מונאקו חוגג שער. Lionel Cironneau, AP
חיכה כמעט עשור לשער השני שלו בליג 1. ז'רמי טולאלן/AP, Lionel Cironneau

סוף השבוע של הכדורגלנים הישראלים ברחבי אירופה החל הערב עם "הדרבי" בין בן שהר לאלמוג כהן. שני השחקנים פתחו בהרכב בקרב התחתית במסגרת המחזור ה-22 בבונדסליגה השנייה, אבל הקשר ששב מהרחקה חגג בסיום עם חבריו לאחר שאינגולשטאט השיגה ניצחון חוץ 0:2 על ארמניה בילפלד. שהר ספג את הצהוב היחיד במשחק בדקה ה-36, אחרי עבירה על אלמוג כהן, והוחלף בדקה ה-73 בארמיניה, כשמנגד אחרי מחצית מאופסת היו אלה פיליפ הופמן (51) וקרל היינץ לאפה (83) שכבשו לזכות אינגולשטאט והרחיקו אותה עד כדי שש נקודות מהקו האדום. אלמוג כהן השלים 90 דקות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קשרי אינגולשטאט אלמוג כהן (משמאל), מרווין מאטיפ (מימין) לפני פביאן קלוס שחקן ארמיניה בילפלד. GettyImages
אינגולשטאט מתרחקת מהתחתית. אלמוג כהן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully