וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב הביסה, רחובות ניצחה עם הבאזר

המוליכה המושלמת טיילה ל-28:41 מול רמת השרון, גם הקבוצות של ראשון לציון חגגו. ניצחון דרמטי לרחובות האחרונה

טל בלכר שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. ברני ארדוב
מכבי תל אביב במאזן 0:17. טל בלכר/ברני ארדוב

אחרי התרגשות חצאי גמר גביע המדינה בכדוריד, הפוקוס חזר הערב (שישי) לליגת העל, שם שתי המעפילות לגמר - מכבי תל אביב המושלמת ומכבי ראשון לציון - שוב ניצחו. גם הפועל ראשון לציון הוציאה עצבים על הפועל אשדוד, בעוד עירוני רחובות ניצחה את קרב התחתית מול קרית אונו בזכות שער עם הבאזר ובני הרצליה גברה על אס"א תל אביב בזכות עצירת פנדל 10 שניות לסיום. המשחק בין מכבי קרית מוצקין למ.כ. חולון נדחה בשל מות אביו של מור קמחי, שחקנה של מוצקין.

א.ס. רמת השרון - מכבי תל אביב 41:28

המוליכה המושלמת עברה את רף 40 השערים במשחק של התקפות בלבד. רמת השרון צימקה ל-7:5 בדקה ה-15, אבל מכבי תל אביב הייתה גדולה עליה בכמה מידות, ברחה ל-13:18 בפתיחת המחצית השנייה ומשם לא הביטה לאחור.

מכבי ראשון לציון - א.כ. נס ציונה 27:32

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש בין השלישית לחמישית, שחסרה את וויאן מילקוביץ' והצליחה רק לדגדג את מחזיקת הגביע. אחרי משחק צמוד ו-14:16 בלבד למכבי ראשון לציון במחצית, דור גבע, איציק חליפי וחן בירנבאום סחפו את המארחים להגדלת היתרון, כששלומי צייטלר רק צימק בדקות הסיום.

הפועל אשדוד - הפועל ראשון לציון 37:19

השנייה בטבלה פרקה את התסכול שלה מההפסד בדרבי בחצי הגמר, והקורבן הייתה הפועל אשדוד מהמקום ה-10. באמצע המחצית הראשונה התוצאה עמדה עוד על 5:5, אבל ראשון לציון העבירה הילוך וירדה להפסקה ביתרון 10:18. המחצית השנייה הפכה לגארבג' טיים ארוך, בסיומו הקבוצה של סער פרנקל חגגה ניצחון בהפרש של 18 שערים.

אבישי סמולר שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד. ברני ארדוב
הפועל ראשון לציון הוציאה את העצבים על אשדוד. אבישי סמולר/ברני ארדוב

בני הרצליה – אס"א תל אביב 21:22

המארחת רשמה ניצחון דרמטי שמקרב אותה להשיג את המקום הרביעי. הפתיחה הייתה צמודה עם 3:3, הרצליה לקחה בהמשך את ההובלה עם 5:7, אבל אס"א ירדה עם יתרון מינימלי במחצית עם תוצאה נמוכה מאוד (9:8). המחצית השנייה הייתה צמודה, המקומיים הוליכו 21:22, אבל 10 שניות לסיום נשרק פנדל לטובת אס"א. גיל יעקב (המצטיין), שוערה של הנבחרת ולשעבר גם באס"א ת"א, עצר את הכדור שזרק אלירן מצקי, והוביל את הרצליה לניצחון. אס"א תמשיך להתמקד בקרבות התחתית.

עירוני רחובות - הפועל קרית אונו 26:27

קרב התחתית הלוהט בין שתי נועלות הטבלה הוכרע ממש בסיום - שתי שניות לשריקה האחרונה, אם נדייק - כאשר גיא אהרונוביץ' כבש את שער הניצחון לזכות רחובות וקבע 26:27. בדיוק באותה תוצאה ניצחה רחובות בסיבוב הקודם ואלו למעשה שני הניצחונות היחידים שלה העונה. היא עדיין במקום האחרון ובפיגור שתי נקודות אחרי קרית אונו, בעונה בה רק האחרונה תרד אוטומטית והשתיים שלפניה תתמודדנה במשחקי המבחן. אמי צ'וקוהאמיקה הצטיין ברחובות עם 9 שערים. בקרית אונו - גיל יעקב 8 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully