וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דייגו מראדונה חוזר מפרישה בגיל 53"

ארגנטינה בטירוף: על פי דיווחים, דייגיטו, שפרש ב-1997, ילבש את מדי ריאסטרה מהליגה ה-5 ויערוך בכורה כבר בחודש הבא

דייגו מראדונה נבחרת ארנגטינה מונדיאל 1990. GettyImages
בדרך חזרה למגרש? מראדונה/GettyImages

אם מדי פעם אתם נתקפים געגועים לדייגו מראדונה, בטח תשמחו לשמוע את החדשות הללו: כדורגלן העבר האגדי מתכנן קאמבק למגרשים בגיל 53, ועשוי לעשות אותו כבר ב-23 במרץ. על פי פרסומים בארגנטינה, דייגיטו הודיע לקבוצת ריאסטרה, קבוצה מהליגה מהליגה החמישית בארגנטינה, כי בכוונתו לשחק במדיה בעונה הקרובה.

הקבוצה הקטנטנה מבואנוס איירס שמחה כמובן לצרף אליה את האייקון המקומי, ואם אפשר לעשות מזה גם כסף, אז למה לא? בעקבות הפרסומים האחרונים, צפויה ריאסטרה להעתיק את משחק הבית הקרוב שלה, בו מראדונה מתוכנן לרשום קאמבק מחודש, מאצטדיונה הביתי המונה כ-3,000 מקומות הישר לאצטדיון הגדול של האלופה סן לורנצו, שיכול להכיל 45,000 אלף צופים.

דייגו מראדונה (שמאל) עם ליאונל מסי (ימין). Ricardo Mazalan, AP
לקראת שיתוף פעולה במונדיאל?/AP, Ricardo Mazalan

על פי ה"אולה" הארגנטינאי, שבחר בכותרת המתוחכמת "D10S MIO", או בתרגום לעברית, "אלוהים אדירים", עם משחק על הספרה 10 של מראדונה, ריאסטרה כבר הגישה בקשה רשמית להתאחדות הארגנטינאית לצרף את מראדונה לקבוצה וקיבלה את אישורו של נשיא ההתאחדות חוליו גרונדונה.

"אפילו סטיבן שפילברג לא יכול היה ליצור סרט כזה", נכתב ב"אולה", "דייגו ארמנדו מראדונה נמצא צעד אחד בלבד מחזרה למגרשים, והפעם לא כמאמן".

"אני רוצה לשחק כדורגל", אמר מראדונה בלקוניות לתקשורת הארגנטינאית בהתייחס לדיווחים האחרונים. על פי אותם דיווחים, מראדונה שוכנע להצטרף לקבוצה על ידי חברו הטוב ויקטור סטינפאלה, המשמש גם כאחראי הכספים של הקבוצה הקטנטנה. אם אכן הדיווחים הללו התאמתו ומראדונה ילבש את מדי ריאסטרה, הוא ישוב למגרשים לראשונה מאז 1997, אז פרש רשמית ממשחק בגיל 37. אנחנו בהחלט מחכים לזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully