וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סוסיאדד - ברצלונה 1:3, ריאל מדריד - אלצ'ה 0:3

מהפך בספרד: הקטלאנים הובכו באנואטה ואיבדו את הפסגה לריאל. מסי כבש ועקף את ראול בטבלת כובשי כל הזמנים, אבל סונג (עצמי), גרייזמן וסורוסטה ענו לבאסקים

שחקן ריאל מדריד אסייר יראמנדי חוגג עם חבריו. רויטרס
קלי קלות. יראמנדי חוגג עם החברים/רויטרס

המחזור ה-25 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) וסיפק מהפך בפסגה והפתעה ענקית. על רקע פרשת ניימאר שהולכת ומסתבכת, ברצלונה הפסידה 3:1 בסן סבסטיאן מול סוסיאדד ואיבדה את המקום הראשון לריאל מדריד שהשיגה 0:3 קליל על אלצ'ה. ליאונל מסי שוב כבש ועקף את ראול בטבלת כובשי כל הזמנים, אבל ראה את הבאסקים חוגגים. מי שתוכל לחזור לפסגה ביום ראשון היא אתלטיקו מדריד, הצלע הנוספת במאבק המשולש, כשתפגוש את אוסאסונה. המחזור החל בשישי עם 1:1 בין ויאדוליד ללבנטה. במשחק שהסתיים מוקדם יותר נפרדו סלטה ויגו ואוסאסונה ב-1:1, אלמריה ומלאגה נפרדו ב-0:0 במשחק שנעל את הלילה.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
משעריו היפים ביותר בלבן. בייל/AP

ריאל מדריד - אלצ'ה 0:3

מספר שעות לפני המשחק התבשר קרלו אנצ'לוטי כי הערעור של ריאל מדריד נדחה, וכריסטיאנו רונאלדו המושעה, שנכלל בסגל, לא רשאי בסופו של דבר להתלבש. המאמן לא התרגש, הציב פעם נוספת את נחל די מריה, גארת' בייל, חסה וקרים בנזמה בחוליה ההתקפית, והשיג ניצחון בית 16 ברציפות בכל המסגרות, שסייע למארחת להגדיל את הפער בפסגה לשלוש נקודות, לפחות באופן זמני.

הבלאנקוס פתחו בסערה, ואחרי שבנזמה סחט הצלה מהשוער האורח, סובב די מריה כדור קרן בדקה העשירית שנשק למשקוף ויצא החוצה. אחרי מספר הזדמנויות נוספות באה ריאל על שכרה, כשכדור קרן לא הורחק היטב על ידי הגנת אלצ'ה בדקה ה-35 והגיע לאסייר יראמנדי, שהניף את הרגל ומ-20 מטרים בעט כדור שהוסט על ידי שחקן הגנה, הטעה במעט את השוער מאנו הררה, ונכנס. בדקה ה-73 התוצאה הוכפלה, כשגארת' בייל הפציץ כדור אדיר מחוץ לרחבה שנשק למשקוף ולא הותיר למאנו שום סיכוי. בדקה ה-78 סיפק בנזמה החמצה גדולה מול שער ריק, אולם איסקו, שנכנס כמחליף בדקה ה-74, דאג לקבוע את תוצאת המשחק בדקה ה-81, כשניצל כדור עומק של הצרפתי כדי לכבוש מזווית קשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים. רויטרס
הדהימו את ברצלונה. שחקני סוסיאדד חוגגים/רויטרס

ריאל סוסיאדד - ברצלונה 1:3

אחרי שהשיגו מקדמה נהדרת לקראת הגומלין בשלב שמינית גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי, הקטלאנים חזרו לליגה וחטפו מפלה כואבת ומפתיעה. הייתה חייבת ניצחון כדי לחזור לפסגה על חשבון ריאל מדריד שניצחה מוקדם יותר, אבל הרכב משני של טאטה מרטינו בתוספת של יריבה חזקה מאוד ואולי עייפות מהצ'מפיונס, עלו לקטלאנים בהפסד הזה.

טאטה מרטינו נתן מנוחה לצ'אבי והציב את אלכס סונג בהרכב אבל הקמרוני כבש שער עצמי בדקה ה-32. ליאונל מסי השווה כעבור שלוש דקות ועקף את ראול בטבלת כובשי כל הזמנים, אבל שערים של גרייזמן וזורוסוטה במחצית השנייה העניקו לבאסקים את כל שלוש הנקודות והנחילו לבארסה הפסד ליגה שלישי. בארסה רחוקה כעת שלוש נקודות מיריבתה המרה במאבק על התואר כשגם אתלטיקו מדריד תוכל לחלוף על פניה מחר אם תנצח את אוסאסונה.

המארחים פתחו את המשחק עם המון התלהבות אבל המצב הראשון הממשי היה שייך לברצלונה כשחילופי מסירות בין אינייסטה לפדרו הסתיימו בבעיטה מסוכנת של האחרון מתוך הרחבה, אבל הכדור חמק סנטימטרים מהקורה של בראבו והחוצה.

בדקה ה-30 סוסיאדד כמעט ועלתה ליתרון ראשון אחרי בעיטה מסובבת יפהפיה של קרלוס ולה מ-20 מטרים אלכסונית, אבל ויקטור ואלדס הדף בקושי. שתי דקות חלפו והבאסקים עלו ליתרון מפתיע. קרלוס ולה הרים כדור מצד ימין, גורקה אלוטונדו הקדים את אלכס סונג, אבל הקשר הקמרוני היה זה שדחק בטעות לשערו הוא. 0:1 מפתיע לבאסקים.

שלוש דקות בלבד חלפו עד שברצלונה השיגה את השוויון ומי כבש? נכון, ליאונל מסי. הארגנטינאי החליף מסירות עם מרטין מונטויה, ניימאר פתח רגליים ומטווח של 16 מטרים הפרעוש בעט כדור חזק ומדויק בשמאל לפינה ולרשת. 1:1 באנואטה.

* השער הזה היה ה-229 של מסי בליגה הספרדית והוא עקף את ראול במקום השלישי ברשימת כובשי כל הזמנים. רק הוגו סאנצ'ס (234) ותלמו זארה (251) מקדימים את הארגנטינאי כעת.

אלכס סונג שחקן ברצלונה. AP
קיבל את חולצת ההרכב וכבש גול עצמי. אלכס סונג/AP

ריאל סוסיאדד עלתה בטירוף למחצית השנייה וחזרה להוביל בדקה ה-54. קרלוס ולה הנפלא זכה מן ההפקר של הגנת בארסה וקיבל כדור בצד שמאל. המקסיקני המשיך בנגיעה לגרייזמן שנותר בלתי מכוסה ובעט מקרוב לרשת. 1:2 מפתיע לסוסיאדד.

ארבע דקות חלפו וזה כבר השלישי של סוסיאדד. אנטואן גרייזמן הרים כדור מצד ימין, הגנת בארסה יצאה רע מאוד לנבדל כמו גם ויקטור ואלדס שראה את דויד סורוטוסה מקדים אותו ובועט פנימה מול הרשת החשופה. 1:3 מדהים לסוסיאדד.

בדקה ה-80 סוסיאדד כמעט כבשה את הרביעי והפכה את הניצחון להשפלה של ממש. ג'רארד פיקה איבד לצ'אבי פרייטו המחליף שמצא את קרלוס ולה החופשי אבל הכדור שבעט המקסיקני ננעץ בקורה. איזה מזל לברצלונה.

* בשבעת משחקי הליגה האחרונים ריאל מדריד השיגה 19 נקודות מתוך 21, ברצלונה רק 11.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
עקף את ראול אבל ראה את קבוצתו מובכת. מסי/GettyImages

משחקים נוספים:

ויאדוליד - לבנטה 1:1
לוויאדוליד: חאבי גרה (52). ללבנטה: ויקטור (25)

סלטה ויגו - חטאפה 1:1
לסלטה ויגו: ראפיניה (59), אנחל לאפיטה (20)

אלמריה - מלאגה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully