וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בור: "יש רק כמה קבוצות שיכולות לשחק כמו זלצבורג"

מאמן אייאקס ניתח את התבוסה על ידי האוסטרים: "הם שיחקו בלחץ מתמשך כיחידה". קונטה על ניצחון יובה: "תוצאה טובה"

שחקני יובנטוס חוגגים עם פול פוגבה. רויטרס
שחררו את הלחץ אחרי ההחמצות. פוגבה חוגג עם החברים/רויטרס

יובנטוס ממשיכה לנסות ולהסתער על כל התארים שנותרו לה, ובזמן שבליגה היא מקדימה בתשע נקודות את רומא השנייה, בליגה האירופית עושה רושם שהיא גם מטיילת. הגברת הזקנה חגגה 0:2 ביתי לא מרשים על טרבזונספור, ועשתה צעד משמעותי לעבר שמינית הגמר במפעל האירופי. פאבלו אוסבלדו התכבד לכבוש את השער הראשון שלו מאז שהצטרף מסאות'המפטון ובדקה ה-90 פול פוגבה סגר את הסיפור אחרי בישול של קרלוס טבס.

"ניצחון 0:2 זו תוצאה טובה לקראת הגומלין", אמר אנטוניו קונטה בסיום. "היו לנו כמה הזדמנויות לכבוש, אבל לא היינו מדויקים או שהשוער שלהם עשה עבודה טובה. טרבזונספור סיימה לפני לאציו בשלב הבתים ולכן הם לא בלתי מוערכים. עשינו עבודה טובה, אבל עדיין יש לנו משחק נוסף לשחק. במחצית השנייה לחצנו כדי להשיג את השער השני, הסתכנו בספיגה בזה שהצבנו שלושה חלוצים".

מאמן יובנטוס, אנטוניו קונטה. Valerio Pennicino, GettyImages
"לא יהיה לנו פשוט בטורקיה". קונטה/GettyImages, Valerio Pennicino

על הרוטציה שלו אמר קונטה: "אני מסתכל על רשימת המשחקים, ובמצב הכי אופטימי שיחקנו 16 משחקים ב-52 יום. זה היה הורס את השחקנים אם תמיד הייתי משחק עם אותם שחקנים. אנחנו צריכים לערב במשחקים את כלל הסגל ולנסות לעזור לאלו שלא משחקים להגיע לכושר משחק. אני לא מכיר דרך אחרת".

פאבלו אוסבלדו הוסיף: "לא היה לנו הרבה מזל, במיוחד לא לקרליטוס. זה נראה כאילו שהכדור לו רוצה להיכנס לו באירופה. אני חושב שהיינו ראויים לשער השני ובסופו של דבר השגנו אותו. קרליטוס הוא שחקן מדהים. בלתי אפשרי שלא להרגיש בנוח לשחק לידו. לא יהיה לנו פשוט בטורקיה. זו קבוצה מאורגנת, במיוחד בהגנה, ויש להם שחקנים מוכשרים ולכן לא יהיה פשוט לגמור את העבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ונתן סוריאנו שחקן זלצבורג חוגג. GettyImages
שיחקו משחק לחץ מתמשך. ג'ונתן סוריאנו/GettyImages

הסיפור המעניין של הערב היה התבוסה שהנחילה זלצבורג 0:3 על אייאקס באמסטרדם. מכאן תצא היריבה הבאה שתפגוש את מכבי תל אביב או את באזל, אבל לפחות על פי המשחק הראשון נדמה שזהות היריבה כבר ברורה לחלוטין אחרי שג'ונתן סוריאנו כבש בפנדל (14), סיידו מאנה (21) הכפיל וסוריאנו סגר את הסיפור (35) עם טיל מ-50 מטר שהקשית מעל שוער אייאקס, יאספר סילסן.

"אי אפשר להגיד שלא הערכנו אותם בהתאם", ניסה פרנק דה בור, מאמן אייאקס, להסביר. "ניתחנו את החוזקות שלהם. לא יכולנו לפתח את המשחק שלנו מכיוון שהם הפעילו עלינו הרבה מאוד לחץ. אולי טעיתי בעניין הטקטי. אולי היינו צריכים לכבוש מולם עם יותר כדורים ארוכים. אני חושב שיש רק כמה קבוצות שיכולות לשחק כמו שזלצבורג שיחקה.

"הם שיחקו בלחץ מתמשך וכמו יחידה אחת", המשיך המאמן לנתח. "יש רק שתי אפשרויות: לשחק ככה או לשחק את המשחק שלך. כדי שזה יקרה, אתה צריך להוית ברמה הכי גבוהה שלך, ולא היינו ככה. הניצחון הגיע להם. יהיה קשה להשיג את הניצחון בשלב הבא. אני לא מצפה שהם ישחקו אחרת בגומלין בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully