וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר שנים שבאזל לא שיחקה כדורגל כל כך הגנתי"

התיקו המאופס מול מכבי תל אביב עורר בשוויץ דעות לכאן ולכאן. ביקורת על המערך ההגנתי של יאקין: "לפחות הוא השיג מה שרצה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אם חשבתם שבשוויץ שמחו מהתיקו המשמים אמש (חמישי) באצטדיון בלומפילד מול מכבי תל אביב, טעות בידיכם. ביום שאחרי, המשחק תפס נפח שולי בכותרות העיתונים בשוויץ ובבאזל, אך גם שם הודו: מוראט יאקין הגיע במטרה ברורה להוציא 0:0 מהמשחק בתל אביב.

"בעיטת פתיחה גרועה לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית", נכתב ב'בליק' השוויצרי. "באזל נסוגה לאחור בכוונה תחילה. יאקין רצה בסך הכל לא לספוג, ולראיה, הוא שיחק עם שלושה בלמים, משהו שאולי לא קרה מאז שהוא מאמן את באזל. המשחק הגרוע אולי היה זוועתי עבור הצופים, אבל לבאזל יש לפחות סיבה טובה להיות מרוצה מהתוצאה. למשחק בסט.יקוב פארק היא תגיע במצב רוח הרבה יותר התקפי", נכתב שם.

"באזל שיחקה כמו קבוצה שרק רוצה שהמשחק ייגמר", נכתב בטור פרשנות. "היא מעולם לא הגנה בצורה כזו מובהקת. מוראט יאקין בלם את ההתקפה של באזל, ונראה היה שיש לו רק דבר אחד בראש: לצאת עם 0:0. יאקין ביצע אקספרימנטים בעקבות העומס של באזל, ששיחקה משחק רביעי בעשרה ימים, ולכן הזניח את ההתקפה".

ביומון של באזל, BZ, דווקא מצאו מקום להחמיא ליאקין. "אומנם המשחק היה משעמם ורדום, אבל זה מה שיאקין ניסה לעשות - הוא בא כדי להרוס את המצברוח למכבי תל אביב ולאוהדיה, שהיו באופוריה ומילאו כל פינה באצטדיון", נכתב שם.

0:0 בין באזל למכבי תל אביב במשחק הראשון ב-32 הגדולות

מאמן באזל מוראט יאקין. קובי אליהו
לא כולם אהבו את המערך ההגנתי שלו. יאקין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully