וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור ברוך חזר לשיקגו פייר: "אני נרגש להיות כאן"

20.2.2014 / 19:49

החלוץ סיים תקופת השאלה של עונה וחצי בבני יהודה והצטרף למחנה האימונים בטוסון: "למדתי מהתקופה שלי בישראל"

שחקן בני יהודה אור ברוך חוגג שער. קובי אליהו
חזר לארצות הברית. אור ברוך/קובי אליהו

אחרי תקופה של שנה וחצי בבני יהודה, אור ברוך חזר לקבוצת שיקגו פייר מליגת ה-MLS. החלוץ שפתח את העונה במדים הזהובים אך סבל מפציעות טורדניות, הצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בטוסון אריזונה אחרי עונה וחצי שבה היה מושאל לזהובים.

ברוך התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה ולא הסתיר את התרגשותו לחזור לארצות הברית: "זה הרגיש לי יותר מדי זמן שלא הייתי כאן. אני אוהב את המועדון הזה וכל מי שעובד כאן - האוהדים, השחקנים וכל הצוות. אני ממש נרגש לחזור לפה".

ברוך דיבר על התקופה שלו בבני יהודה וגם בנבחרת הצעירה עמה שיחק בטורניר יורו הצעירות שנערך ביוני בישראל: "למדתי הרבה מהתקופה שלי בישראל. צברתי המון ניסיון בתקופה שבה התאמנתי אצל גיא לוזון שכעת מאמן בסטנדרד ליאז'. היו לי כמה פציעות בדרך שעצרו אותי מעט, אבל למדתי מזה והתבגרתי כשחקן".

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
למד ממנו הרבה. גיא לוזון/GettyImages

לברוך מצפה תחרות לא פשוטה על חולצת ההרכב בשיקגו שבה משחקים כמה חלוצים בכירים וטובים ועל כך הוא אמר: "תמיד טוב שיש תחרות, אני חושב שאני יכול ללמוד הרבה מהשחקנים הוותיקים. גם בישראל הייתה לי תחרות על ההרכב, אני חושב שזה דבר בריא. אני מוכן לעבוד קשה בתקווה לקבל את חולצת ההרכב בעתיד".

ב-28 באוגוסט 2012 הודיעה בני יהודה באתרה הרשמי שרכשה את השחקן תמורת 400 אלף דולר והחתימה אותו לארבע שנים. בפועל, התברר שהעסקה הייתה עסקת השאלה כאשר לבני יהודה אופציה לחדשה מדי שנה. בעקבות הפציעה האחרונה של החלוץ, ויתרו הזהובים על האופציה והוא שב לשיקגו שמחזיקה בזכויות עליו. בתחילת השבוע הוחלט בצוות המקצועי סופית שהשחקן, שלבש את מדי המועדון בין 2011 ל-2012 יהיה חלק מהסגל העונה. בסך הכול רשם ברוך 30 הופעות ליגה במדי בני יהודה וכבש שלושה שערים. בנבחרת הצעירה הוא כבש חמישה שערים ב-12 הופעות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו באור ברוך מתאקלם בשיקגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully