וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג הביסה את דורטמונד, גם לברקוזן הפסידה

בכורה חלומית למירקו סלומקה שהוליך את המבורג ל-0:3 סנסציוני על סגנית האלופה. 1:3 לוולפסבורג על לברקוזן

מאמן המבורג, מירקו סלומקה. AP
לא יכול היה לבקש בכורה מוצלחת יותר. סלומקה/AP

המחזור ה-22 בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך אמש (שישי) עם תיקו מאופס ומאכזב בין שאלקה למיינץ ונמשך הערב, כשהמבורג קטעה רצף של שבעה הפסדי ליגה עם 0:3 מדהים על דורטמונד בבכורה של מירקו סלומקה. גם באייר לברקוזן השנייה הפסידה בחוץ 3:1 לוולפסבורג כך שבאיירן מינכן תוכל להגדיל את הפער בפסגה ל-19 (!) נקודות אם תנצח ביום ראשון בחוץ את האנובר.

המבורג - בורוסיה דורטמונד 0:3

גם כאשר החליפה את את ברט ואן מרוויק במירקו סלומקה, בוודאי לא האמינה המבורג כי המשחק הראשון של מאמנה החדש בתפקיד יסתיים כך. רצף של שבעה הפסדי ליגה הגיע לסיומו עם הניצחון הגדול ביותר של המארחת העונה, שעלתה מעל הקו האדום על חשבון פרייבורג. סגנית אלופת אירופה, מנגד, עלולה לראות את לברקוזן מגדילה את הפער במקום השני לארבע נקודות. פטר יראצ'ק העלה את המבורג ליתרון עם נגיחה מדויקת בדקה ה-42 אחרי בישול של פייר מישל לאזובה, שהתכבד בהבקעת השני בדקה ה-58, מכדור עומק מבריק של טולגיי ארסלן. בתוספת הזמן זה כבר הפך להשפלה, כשהקאן קלאנוגלו קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה חופשית אדירה שהפתיעה את רומן ויינדפלר וננעצה ברשת העליונה. ניצחון ענק לסלומקה.

שחקן המבורג, פטר יראצ'ק. AP
חגיגה גדולה. יראצ'יק והחברים/AP

וולפסבורג - באייר לברקוזן 1:3

אחרי התבוסה המשפילה בליגת האלופות לפריז סן ז'רמן, לברקוזן השנייה התייצבה למשחק החוץ מול הזאבים בידיעה שדורטמונד הפסידה ובתקווה להגדיל את הפער ממנה במקום השני. אולם, לוולפסבורג היו תוכניות משלה והיא השיגה ניצחון גדול שסייע לה לצמק את הפער משאלקה הרביעית לשתי נקודות בלבד. באס דוסט הסקורר ההולנדי של וולפסבורג כבש כבר בדקה ה-13 אחרי בישול של פריסיץ'. סידני סאם השווה ממש על סף המחצית, אבל המילה האחרונה הייתה של לברקוזן. לואיז גוסטבו הקשר הברזילאי החזיר את היתרון לזאבים בדקה ה-58 וריקארדו רודריגס הבטיח את הניצחון בדקה ה-72.

דניאל קאליגיורי שחקן וולפסבורג חוגג. GettyImages
חזק במאבק על אירופה. שחקני וולפסבורג חוגגים/GettyImages

שאלקה - מיינץ 0:0

רגע לפני המשחק הביתי מול ריאל מדריד בליגת האלופות, הרויאל בלוז שמטו נקודות ראשונות לשנת 2014. שאלקה הגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ורצתה לעקוף זמנית את היריבה המושבעת דורטמונד, אך מיינץ השביעית עמדה בדרכה ואף הייתה קרובה יותר לניצחון. לוריס קריוס מנע ממקס מאייר הצעיר לסדר לשאלקה ניצחון, כשמנגד הבלם סטפן בל פספס הזדמנות טובה להכריע בדקה ה-60. תיקו מאופס ולא אופייני למשחקי שישי בבונדסליגה.

ג'פרסון פרפאן שחקן שאלקה לפני אלקין סוטו שחקן מיינץ. Dennis Grombkowski, GettyImages
הדהירה של שאלקה נעצרה. ג'פרסון פרפאן לפני אלקין סוטו/GettyImages, Dennis Grombkowski

משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלדבאך - הופנהיים 2:2
הבקיעו למנשנגלדבאך: פטריק הרמן (4), טוני יאנצ'קה (18), להופנהיים: רוברטו פירמינו (56), סיאד סאליחוביץ' (82, בפנדל)

שטוטגרט - הרטה ברלין 2:1
לשטוטגרט: ארתור בוקה (45), להרטה ברלין: לבן קוביאשווילי (5), סנדרו ווגנר (86)

פרייבורג - אוגסבורג 4:2
לפרייבורג: ג'ונתן שמיד (16), אדמיר מחמדי (73), לאוגסבורג: טוביאס ורנר (6), פול ורהג (78), חליל אלטינטופ (83), אנדרה האן (90)

יונג מין סון, שחקן באייר לברקוזן. Dennis Grombkowski, GettyImages
בפתחו של משבר? יונג מין סון ולברקוזן/GettyImages, Dennis Grombkowski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully