וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד-הפועל רעננה: ניצחון או זעזוע

עתידו של קורצקי תלוי במשחק באשדוד (שבת, 18:00), תמיר כהן וליליו ייעדרו. המארחת רוצה פלייאוף עליון, שי מימון יפתח

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: שלושה. ניצחון אחד לרעננה (העונה, 0:3), שתי תוצאות תיקו.

* אשדוד אירחה פעם אחת, והמשחק הזה נגמר בתיקו 0-0.

* הניצחון היחיד של רעננה על אשדוד, זה מהמחזור ה-10, היה הניצחון האחרון שלה העונה. מאז רעננה לקחה 3 נקודות מ-36 אפשריות.

* בשבעת משחקי הבית האחרונים מ.ס. אשדוד ספגה רק פעם אחת (מרגלי קרית שמונה).

* וכדי להשלים את זה, אז בששת משחקי החוץ האחרונים רעננה הבקיעה שלושה שערים בלבד, כשבארבעת האחרונים זה מתחלק סימטרית בין אי הבקעה להבקעה. כלומר, עכשיו התור של אי הבקעה.

נתונים: אתר דריבליסט

שי מימון שחקן מ.ס. אשדוד בין שחקני הפועל חיפה. ניב אהרונסון
תפקיד מפתח בהגנה. שי מימון/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

הקבוצה מהדרום מחזיקה בנתון יוצא דופן בכל הקשור למשחקי הבית שלה העונה בליגת העל. האשדודים טרם נוצחו בביתם ולמעט העובדה שיש להם את מאזן הבית השלישי בטיבו, אחרי מכבי תל אביב והפועל באר שבע, ספגה הקבוצה רק חמישה שערים באצטדיון הי"א, הכמות הקטנה ביותר מבין כל קבוצות ליגת העל.

אשדוד מרוחקת כעת ארבע נקודות מבני סכנין שבמקום השישי, שמבטיח כניסה לפלייאוף העליון והמאמן ניר קלינגר הבהיר לשחקניו, כי מעתה ועד לסיום העונה הסדירה, אסור לקבוצה לשמוט נקודות, אם הי חולמת להשתלב בין שש הראשונות. קלינגר יאלץ להסתדר ללא שני הבלמים המוצהבים, ישראל ראש ומיכאל סירושטן, כאשר שי מימון הוותיק יפתח כבלם לצידו של יא יא פטי. בקישור אין הרבה הפתעות, אלכסנדר דוידוב, רועי בקל וחאתם עבד אלחמיד יפתחו כרגיל במרכז המגרש. קלינגר עדין מתלבט לגבי החלק הקדמי, שם מתחרים גדי קינדה, בנצי מושל וגאטאן וראן על שני מקומות בהרכב, לצד ירו בלו.

באשדוד מנסים לגרום לאוהדים שלהם להגיע למשחק והוזילו את מחירי הכרטיסים ל-40 שקלים למבוגר ו-20 שקלים בלבד לילדים נוער וחיילים.

הפועל רעננה:

שבוע כזה מתוח לא זוכרים בהפועל רעננה. בקבוצה מעריכים כי הפסד נוסף מחר למ.ס אשדוד ולבעלים אשר אלון לא יהיה מנוס מלזעזע את הקבוצה ואולי אף לפטר את המאמן מנחם קורצקי. כרגע יחסיו הטובים של המאמן עם הבעלים הם אלה שמשארים אותו ברעננה, אך הפסד נוסף יגביר את הלחץ על אלון בנושא זה וכל שבוע יהפוך להיות גורלי עבור הישארותו של קורצקי בקבוצה. חשוב לציין כי ברעננה מכחישים את הדברים הללו ואשר אלון וגורמים נוספים בקבוצה אומרים כי כל עוד קורצקי ירצה לעבוד ברעננה - המשרה היא שלו.

בנוסף ללחץ בו נתון קורצקי, הוא יצטרך להסתדר בלי תמיר כהן הסובל ממתיחה בשריר האחורי. ההערכות מדברות על היעדרות בין שבועיים לשלושה נוספים ובלעדיו יהיה עוד יותר קשה לרעננה לשקם את עצמה. כמו כן, החלוץ ליליו סובל ממתיחה קלה וגם הוא ייעדר מחר מהמשחק. ממאדו צ'אם אמור לשוב להרכב במקומו של הברזילאי. עוד לקראת המשחק באשדוד: קורצקי מתלבט בין אריק ינקו לבין גל ניר בעמדת השוער.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
הפסד נוסף, ואשר אלון עלול לבצע זעזוע שיעלה לו בתפקיד. מנחם קורצקי/קובי אליהו

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: שי מימון

הבלם שהגיע ממכבי חיפה מתקשה למצוא את מקומו בהרכב אשדוד ולמעט הזדמנויות מעטות, הוא מבלה את מרבית זמנו על הספסל. רעננה נמצאת אמנם במשבר גדול בחודשים האחרונים, אך שחקני החוד שלה כבר הוכיחו העונה את יכולתם. מימון ימלא את מקומו של סירושטן שהיה טוב בשבועות האחרונים ויצטרך להוכיח למאמן קלינגר שיש לו על מי לסמוך.

הפועל רעננה: אנתוני נווקאמה

ביחס לקבוצה, החלוץ שומר על יכולת סבירה, אבל ברעננה מתגעגעים ליכולת של נווקאמה מתחילת העונה שהביאה לא רק מהלכים יפים אלא גם ניצחונות. ברעננה יודעים שאם מחר הקבוצה תרצה לצאת עם ניצחון ראשון מאז חודש נובמבר היא תצטרך את החלוץ בשיאו.

חלוץ הפועל רעננה אנתוני וואקמה. מגד גוזני
רעננה זקוקה לו חד. אנתוני נווקאמה/מגד גוזני

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, שי מימון, ג'ואון אושאניווה, אלכסנדר דוידוב, רועי בקל, חאתם עבד אלחמיד, בנצי מושל (גדי קינדה), גאטאן וראן, ירו בלו.

הפועל רעננה: אריק ינקו (גל ניר), עדי נמני, פרנסיס קסונדה, יניב לביא, יוגב לרמן, בן בנימין, שניר שוקר, אלי בבאייב, אסי בלדוט, אנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully