וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל עכו: בסימן הנעדרים

לקראת קרב התחתית בבלומפילד (ש', 19:00), צעירי, קין ועגייב ייעדרו אצל הזהובים. בעכו עשויים להסתדר ללא יובאנוביץ'

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: תשעה. בני יהודה מובילה 3:4 בניצחונות, עוד שני משחקים נגמרו בתיקו.

* בני יהודה ניצחה בכל ארבעת המשחקים בהם אירחה את עכו (אחד בכל עונה מאז 09/10). מאזן השערים: 3:9.

* לא נמאס להזכיר את זה: הניצחון האחרון של בני יהודה בבית (או בבלומפילד) היה ב-24.8.2013.

* מאז עלתה ב-09/10 לליגת העל עכו שיחקה 13 פעמים בבלומפילד. המאזן שלה נוראי: שלוש תוצאות תיקו (פעמיים מול מכבי תל אביב, פעם אחת מול הפועל תל אביב) ועשרה הפסדים.

* אמיר עגייב, שכבש חמש פעמים מאז שיוסי אבוקסיס הגיע לאמן את בני יהודה, מוצהב ולא ישחק. עד עכשיו הוא שותף בכל 22 המשחקים העונה.

* מאז שהגיע אבוקסיס, מאזן השערים של בני יהודה כשעגייב על המגרש הוא 6:10. מאזן השערים הכללי שלה במשחקים האלה הוא 10:10.

נתונים: אתר דריבליסט

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
מאזן 10:10 מאז שהגיע. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

מפתחות והכנות: בני יהודה

בני יהודה:

ארבעה מחזורים לסיום הליגה הסדירה, ובני יהודה עדיין שקועה עמוק במקום האחרון בטבלה. בקבוצה מאמינים שהשיפור ביכולת בשבועות האחרונים יבוא כעת לידי ביטוי גם בצבירת נקודות. הזהובים רשמו חמישה משחקים רצופים ללא הפסד וכעת מצפים להם שני קרבות תחתית רצופים בבלומפילד, נגד הפועל עכו מחר ונגד הפועל ניר רמת השרון במחזור הבא כאשר המטרה היא חד משמעית להוציא שש נקודות בשני המשחקים הגורליים הללו.

יוסי אבוקסיס יאלץ להסתדר עם הרכב חסר מאוד כאשר אמיר עגייב, אחד השחקנים הלוהטים בקבוצה במחזורים האחרונים, יעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. לירוי צעירי שעדיין פצוע בגיד האכילס וג'יימס קין שסובל ממתיחה ייעדרו גם הם. אליהם יש להוסיף גם את הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שנמצא בשלבי החלמה סופיים משבר בקרסול, אך לא יעמוד גם הפעם לרשותו של המאמן.

אבוקסיס יחזיר להרכב את אמיליאנו פוסקו, שיפתח כמגן שמאלי ויזיז את עוז ראלי שוב לעמדה קדמית בקישור. אביעד בורלא הצעיר, ימשיך למלא את מקומו של צעירי הפצוע בקישור האחורי ובחלק הקדמי ישתפו פעולה ליאם ווקר, אוהד קדוסי וחן עזריאל.

אמיר עגייב שחקן בני יהודה חוגג. קובי אליהו
אחד השחקנים הכי חשובים מחוץ למשחק. אמיר עגייב/קובי אליהו

מפתחות והכנות: הפועל עכו

שבוע שקט ובעיקר גדוש במצב רוח עבר על הפועל עכו אחרי הניצחון הגדול 3:4 על הפועל ניר רמת השרון שהרחיק אותה לכדי תשע נקודות והוסיף שפע של אופטימיות אחרי הניצחון על הפועל תל אביב. למרות זאת, יובל נעים שידר לשחקנים מסר ברור במהלך כל השבוע שקרבות ההישארות רחוקים מלהסתיים. המאמן עצמו נעדר מכמה אימונים השבוע בגלל מחלת השפעת, אבל העביר את האימונים האחרונים והוא יעמוד על הקווים.

"אסור לנו לחשוב שזה שניצחנו בשני המשחקים האחרונים, כבר נשארנו בליגה", אמר אחד השחקנים. "אנחנו רעבים לנצח גם את בני יהודה. אמנם יש פער יפה מהתחתית, אבל אי אפשר לדעת איך הליגה תתפתח עד הסוף ולכן אנחנו מרוכזים במטרה". נעים הכין את שחקניו למשחק עם הקרנת המחצית הראשונה של המשחק נגד רמת השרון והתעכב על הטעויות שבוצעו. כמו כן, המאמן שם דגשים על משחקה של בני יהודה והזהיר מפני אוהד קדוסי וליאם ווקר.

בפן המקצועי, לא צפויים שינויים רבים בהרכב, כאשר עדיין לא ברור אם ברניסלב יובאנוביץ' שנפצע והחמיץ את האימון יהיה כשיר למשחק. אם הסרבי ייעדר, קלמי סבן יוסט לעמדת הבלם ואת עמדת המגן השמאלי יתפוס יובל שבתאי. בקבוצה עוקבים אחרי מצבו של מהראן אבו ריא שנעדר בגלל מחלת הנשיקה ויחזור לכל הפחות רק בעוד כשבועיים. משה מישאלוב עדיין פצוע. גיא דיין ימשיך בתפקודו כקשר מתחת לחלוץ, בעוד ז'וליאנו ספדאסיו ישחק בקישור האחורי.

ברניסלב יובאנוביץ' הפועל עכו מול בריאן ז'ונס בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
אחד השחקנים הכי חשובים של עכו. יובאנוביץ'/יוסי ציפקיס

יעמדו למבחן

חן עזריאל: בני יהודה

חן עזריאל יקבל את חולצת ההרכב ויצטרך להיכנס לנעליים של אמיר עגייב המוצהב שכבש חמישה שערים בשבעת המשחקים האחרונים בליגה. בני יהודה העניקה בינואר סוג של חבל הצלה לקריירה של עזריאל לאחר ששאלה אותו ממעמקי הספסל של מכבי חיפה. לחלוץ המוכשר, שכבר הוכיח את יכולתו בעבר, יש כעת הזדמנות להטביע את חותמו על מסע ההיחלצות של הזהובים מהתחתית. אין מקום טוב יותר מלהתחיל במסע הזה מאשר במשחק ביתי שיערך לעיני הקהל הכתום בבלומפילד.

קלמי סבן: הפועל עכו

אף אחד לא ממש ספר את קלמי סבן בשבועות האחרונים, אבל המגן הוותיק עלה במשחקים האחרונים, עבר לשחק כמגן שמאלי וגם עשה עבודה טובה. נגד בני יהודה סבן עשוי לפתוח כבלם, ובכל מקרה מחכה לו עבודה קשה לעצור את עזריאל וקדוסי המסוכנים. אם הוא יצליח, אל תתפלאו אם תראו אותו תופס מקום של קבע בהרכב של נעים.

חן עזריאל שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
הזדמנות להוכיח את עצמו. חן עזריאל/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, אביעד בורלא, ליאם ווקר, עוז ראלי, חן עזריאל, אוהד קדוסי.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ' (קלמי סבן), קלמי סבן (יובל שבתאי), מירקו אורמוש, ז'וליאנו ספדאסיו, איסמעיל ריאן, גיא דיין, ננאד מרינקוביץ', חמדי סליחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully